wtorek, 28 sierpnia 2012

idealnie trwały manicure

hej,
często każda z nas zastanawia się, jak utrzymać nasze pięknie pomalowane paznokcie w idealnym stanie jak najdłużej. Ja odkryłam patent, który działa na moje paznokcie :) wcześniej, po pomalowaniu paznokci, przy codziennych czynnościach domowych lakier zdzierał się z nich z szybkością światła. Teraz, używając lakierów różnych firm, w różnych odcieniach, mogę śmiało przez tydzień nosić lakier bez żadnego uszczerbku. Mam prostą metodę...




Najpierw, po odsunięciu skórek nakładam na paznokcie odżywkę z firmy Miss Sporty


Kolejnym krokiem jest nałożenie dwóch warstw kolorowego lakieru. Na zdjęciu widoczny lakier Golden Rose Classics Charming w odcieniu nr 28.


Całość po wyschnięciu wykańczam lakierem bezbarwnym Sally Hansen Maximum Growth plus.


A oto efekt końcowy ;) zdjęcie pazurków świeżo po malowaniu, pozostaje tylko użyć patyczka do uszu nasączonego zmywaczem do paznokci, aby zmyć nadmiar lakieru ze skórek :)


A wy macie jakieś sprawdzone sposoby na przedłużenie trwałości waszego manicure? ;)

4 komentarze:

  1. muszę wypróbować, moje pazurki niestety strasznie się rozdwajają u łamią :(

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post... Hmm ja nie uzywam nic na moje paznokcie przed i po lakierze(az wstyd sie przyznawac...) Chyba bede musiala cos zakupic,mysle o top coat z Essie,ale jeszcze sie waham.

    OdpowiedzUsuń
  3. tipsy :D polecam. agata tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam lakier bezbarwny, ale leży nieużywany. Muszę go wypróbować jako lakier nawierzchniowy - zobaczymy, czy się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)