poniedziałek, 3 września 2012

Kokosowy balsam do dłoni

hej,
dziś chciałam Wam przedstawić mój ulubiony krem/balsam do rąk. Zakupiłam go na stronie internetowej firmy BingoSpa. Opakowanie 100 g produktu kosztuje 10 zł. Produkty te są także dostępne w drogeriach, ja spotkałam je nawet na półce w e-leclerc.



Odkąd pierwszy raz go użyłam, stał się obowiązkowym elementem wyposażenia mojej torebki ;) Kiedy otwieramy opakowanie z balsamem, od razu czujemy delikatny kokosowy aromat... Jako, że jest to balsam, a nie krem, jego konsystencja jest dość gęsta. Jednak rozsmarowany na skórze szybko się wchłania. Świetnie nawilża moje dłonie, a efekt ten utrzymuje się nawet po ich umyciu.


I skład balsamu:


Ja ze swojej strony jak najbardziej polecam ten balsam do dłoni... sądzę, że inne zapachy tego produktu także znakomicie się sprawdzą :)

10 komentarzy:

  1. musi ślicznie pachnieć^^
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosa, i wszystko co nim pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym poczuć ten zapach :D
    zostałaś otagowana maleńka :D zapraszam do mnie i czekam na odpowiedzi na moje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kokos, chętnie wypróbowałabym ten balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ja niestety nie lubię kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak kokosowy, to już lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kokos - jeden z ulubionych zapachow - mysle ze kosmetyk bardzo w moim guscie:))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wszystko co kokosowe więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)