środa, 26 września 2012

Krem regenerujący do rzęs L'biotica

hej,
dzisiaj pora na post o kosmetyku, którego nie używam na co dzień, ale... ;) Pewnego pięknego dnia doznałam olśnienia i postanowiłam iść do kosmetyczki, żeby dokleić sobie rzęski... niby takie długie, niby takie piękne, dodają uroku i czułam się w nich bardziej kobieco, można powiedzieć, że bardziej pewnie... niestety jeden taki zabieg, potem drugi i moje rzęsy były w ruinie. Do tego rozczesywanie ich specjalną szczoteczką okazało się mało skuteczne, ponieważ zaczęły się sklejać. Więc olśniło mnie kolejny raz i postanowiłam sama je "odkleić" zrywając paznokciem... Kiedy przejrzałam się w lustrze doznałam szoku. Miałam kilka rzęs na jednym oku i chciało mi się wyć. Sama sobie byłam winna, ale poszukałam różnych opinii w internecie, na temat regeneracji rzęs i trafiłam na recenzję kremu.



Krem regenerujący do rzęs L'biotica dostać możemy w drogeriach, czy choćby nawet na allegro za ok 12-15 zł. Jest on wart swojej ceny, ponieważ jest wydajny i ma bardzo wygodny aplikator. Nakładany na rzęsy nie skleja ich, ani nie szczypie w oczy. A takie działanie zapewnia producent:


Rzęsy mi odrosły - naturalna kolej rzeczy ;) ale jednak myślę, że kremik ten je odżywił, ponieważ nie wypadały mi tak, jak przed jego stosowaniem. Używałam go przez około 2 miesiące i w tubce jeszcze coś zostało, chyba na następne próby po wyrywaniu sztucznych rzęs ;)


Codzienna pielęgnacja jest ważna, ale akurat według mnie rzęs nie trzeba odżywiać aż tak często, a ten produkt stosowany raz na jakiś czas przez okres 30 dni powinien poprawić ich kondycję.

12 komentarzy:

  1. Ciekawe czy też zadziała na zagęszczenie, to by mi się bardzo przydało.
    I dziękuję Ci ślicznie za miłe słowa. Już ze mnie takie nietypowe stworzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy krem i tani :)
    Ja przez dlugi czas uzywalam olejku rycynowego i tez dobrze sie spisywal, teraz smaruje rzesy mascia nagietkowa i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten kremik, tez go uzywam po przedluzeniu rzes... Napewno je co nieco zagescil i pogrubil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Friend okay??? I'm going to wish you a wonderful Thursday. And say that I love your blog ... Your posts are great and creative.
    I'm waiting for you on my blog:

    http: couturetrend.blogspot.it

    And on my facebook updated with news all day long: http: www.facebook.comcouturetrend1

    Kisses and I'm waiting for you!

    OdpowiedzUsuń
  5. To się załatwiłaś mała :P Moje małe zdolne dziecko :)
    Szkoda że nie ma zdjęć PRZED i PO kuracji :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zdjęcie przed :( tak naprawdę widać na nim może 5 rzęs, wiesz jak się bałam, że naruszyłam cebulki i będę miała gole oczy? :P

      Usuń
  6. Czytałam, że na rzęsy jest dobry olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam, ale ponoć najlepszy olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o olejku rycynowym, ja smaruje nim tylko brwi i włosy, ale o tym i o efektach napisze w jednym z kolejnych postów ;)

      Usuń
  8. Przywędrowałam do Ciebie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też używam tej odżywki, ale robię to niestety dosyć nieregularnie i pewnie dlatego jakoś nie widzę efektów...:(

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywka rzeczywiście działa, często do niej wracam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)