wtorek, 25 września 2012

Nawilżające masło do ciała Bielenda - awokado

hej,
po poście o moim numerze numer jeden wśród kremów do twarzy pora na numer jeden wśród masełek do ciała ;) 



Masło firmy Bielenda do skóry suchej i odwodnionej ma za zadanie nawilżyć ją i zregenerować. Masło ma idealną konsystencję, szybko wchłania się, pozostawiając po sobie delikatny, nieziemski zapach awokado. 
Na opakowaniu widzimy, że ma ono zawierać masło karite, złoty olej palmowy i olej kokosowy.


Ja mam bardzo suchą skórę, zwłaszcza na łydkach. Odkąd koleżanka poleciła mi to masło, problem ten zniknął. Kiedy po wieczornej kąpieli użyję masła Bielenda, następnego dnia rano moja skóra jest delikatna, nie tak, jak kiedyś-szorstka i swędząca. Masło zostawia także zapach na ubraniu, ale nie jest on tak intensywny, żeby konkurował na przykład z zapachem perfum ;)


Masło Bielenda dostępne jest w drogeriach i marketach za około 15 zł. Jest to wydajny produkt, więc myślę, że cena nie jest wygórowana. Jednym słowem masło warte swojej ceny, warte zakupu i powracania do niego regularnie ;)

7 komentarzy:

  1. Lepiej opłąca sie kupic w internecie :) Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety Dr I. Eris to jest stan przedzawałowy, pewnie dlatego jest sygnowana medycznym tytułem, hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja lubię masełka:)
    pięknie pachną, przeważnie są naprawdę tanie poza tym dobrze się sprawują. z Bielendy jeszcze nie miałam, ale to tylko kwestia czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że w Super-farm też cena jest podobna ;) wypróbuje bo od kiedy pamiętam szukam czegoś co dobrze nawilży a na nic dobrego nie trafiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masła to najlepszy kosmetyk do pielęgnacji ciała. Ten polecam stosować na noc, trochę sie klei.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masła i musy. Taki też posiadam, zalecam uzywanie na noc

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)