czwartek, 27 września 2012

Pękający złoty Lakier - Effect Crack Paese

Dziś szybki post o lakierze, do którego nigdy nie byłam przekonana. Od zawsze uważałam, że lakiery crackle są po prostu okropne, szczególnie w kolorze srebrnym i złotym. Pewnego dnia dowiedziałam się o promocji firmy Paese z cyklu "kosmetyki za darmo" i dałam się skusić. Za 22 zł otrzymałam paczkę z sześcioma produktami tej marki, a wśród nich był właśnie złoty lakier effect crack. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym o razu go nie wypróbowała ;)


Wcześniej miałam już pomalowane paznokcie na kolor czerwony więc pokryłam po dwa palce na każdej z dłoni moją nowością. Stwierdziłam, że złoto z czerwienią wygląda całkiem przyzwoicie, mimo to nie zdecydowałam się pocracklować wszystkich paznokci, żeby nie było efektu przesadzenia. Całość wykończyłam lakierem bezbarwnym.


Nie mogłam się napatrzeć, jak lakier wysychając pęka...czułam się jak mały odkrywca, który widzi coś, co nie wygląda przyjemnie, a jednak jest zafascynowany. Po wyschnięciu od razu zajrzałam na stronę producenta, żeby sprawdzić cenę tego produktu - wynosi ona 13.90 zł.

Jeżeli ktoś lubi tego typu lakiery, to mogę go polecić, ponieważ jest trwały. A dla tych, którzy tak, jak ja nie są do niego przekonani, na zachętę powiem, że jest on świetny do maskowania lekko zdartego lakieru. Skusicie się? :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Nie wiem czemu ale te kolory kojarzą mi się ze świętami. Dobry pomysł na Wigilijne paznokcie :)

    Zapraszam do siebie! ^^
    nightlullaby.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten efekt pękającego lakieru :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt. ja lubie pekajace lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie myslalam, ze te kolory tak beda do siebie apsowac, a tu prosze ;) Buziaki i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to badziejstwo :D:D fajnie wygląda też na białym i czarnym :D Niedługo i u mnie notka o tym lakierze ;)
    A co do posta o łupach z sh - na życzenie Twe maleńka :D Niedługo się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt sama od czasu do czasu używam pękaczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. moja obsesja sa wlasnie paznokcie:D Twoje wygladaja swietnie :)
    tak poza tym fajny ten Twoj blog, wiec dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt dał ten złoty pękacz na czerwonych pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do cienia z paese to próbuj z tym makijażem ;) i zrób fotki potem :D
    może z różem go połącz? :D
    róż fiolet i niebieski :D coś w tym stylu: http://tylkokasiaa.blogspot.com/2012/09/elf-po-raz-pierwszy.html

    :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, ale mimo to nie przekonuje mnie do pękaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się tego typu lakiery. Są ciekawe i inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam pękające lakiery. Mam w swoim zestawie czarny i ciemny granat. Super komponują sie z różowym albo żółtym :-)ale ja wykańczam utwardzaczem o delikatnym połysku. Paznokcie wyglądają super. A ten twój złoty muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo że nie lubię u siebie pękających lakierów ten wyjątkowo przypadł mi do gustu , może dlatego że jest złoty ?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)