wtorek, 4 września 2012

Transparentny puder sypki My Secret

Mój dzisiejszy post dotyczyć będzie pudru sypkiego firmy My Secret, który nabyłam w drogerii Natura w cenie promocyjnej. Jest on transparentny, a więc sam dopasuje się do odcienia naszej skóry ;)


 Opakowanie jest praktyczne, poręczne. Puder z łatwością przesypuje się przez dziurki i można go bez problemu nabrać na pędzelek.


Zapach pudru jest delikatny, bardzo przyjemny. Sam puder bardzo łatwo się rozprowadza. Co najważniejsze, gdy w trakcie nakładania spadł mi na czarną bluzkę, wystarczyło go strzepnąć, a nie było po nim śladu.


Puder zauważalnie wygładza nam buzię i nie odznacza się po jego nałożeniu. Jest wydajny i wart swojej ceny, która nie jest wygórowana (8-10 zł).


Jak najbardziej polecam! ;)

17 komentarzy:

  1. hmm. recenzja mi się podoba, więc może wyprubuje sobie go.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie, wyprobuje!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja! trzeba będzie sie za nim rozejrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom u mnie jest kilka szkół, ale nic ciekawego jak dla mnie.;/ Dlatego też Łódź! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie używam pudrów, ale mam swój dermablend, który nie chce się skończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a kto Ci go polecił, no kto? :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oczywiście, że Ty :) jak większość nowości kosmetycznych ;)

      Usuń
    2. Nie miałam go, ale słyszałam o tym pudrze wiele dobrego :)

      Usuń
  8. bardzo lubie tego typu pudry :)
    ale tego jeszcze nie miałam okazji testować :( cena świetna więc warto się skusić :)
    buziaczki
    p.s.
    bardzo dziękuje za odwiedziny i milusiński komentarz :)
    będzie mi niezmiernie miło jak będziesz u mnie częstym gościem, a może i skusisz się na obserwację :)

    + obserwuję :0)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię ten puder :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zawszę nie mogę się na niego załapać

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. na zdjeciu jest go dużo za dużo na pędzelku ;D ale łatwo się strzepuje :) nie znalazłam jeszcze jego wad :)

      Usuń
  12. Planowałam sobie taki puder kupić. On jest w stałej ofercie? ;)
    On w ogóle coś maskuje? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes prze!:) Chyba sie na niego skusze zanim kupie puder babmusowy z jedwabiem.. Pytanie mam jedno czy widac ze on jest na twarzy czy nie? Czy pokrywa dobrze ´´mini problemy´´? Jesli tak to biore i kupuje,od dawna szukam podobnego pudru. Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki za odpowiedz. Przekonalas mnie:P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)