sobota, 15 września 2012

wszyscy mają Tangle Teezer - mam i ja!

hej :)
dzisiaj chciałam pochwalić się moim nowym nabytkiem ;) zawsze oglądając na blogach posty o szczotkach Tangle Teezer nie byłam przychylnie do nich nastawiona, tym bardziej, że do tanich nie należą. Ale pojawiały się bardzo przychylne komentarze odnośnie jej stosowania. Dałam się skusić i oto mam! ;)



Szczotka idealnie leży w dłoni. Zakupiłam ją na stronie producenta, więc skorzystałam także z darmowej wysyłki. Wybrałam kolor fioletowy, bardzo ładnie się prezentuje ;)


Moje włosy odkąd pamiętam strasznie puszyły się po myciu. Do tego moje okropne, niesforne loczki umilały mi każdy dzień, a z ich rozczesywaniem zawsze miałam problemy. A to włosy plątały się, a to elektryzowały. Aż wreszcie przelała się czara goryczy! ;) postanowiłam potraktować ten zakup jako inwestycję dla siebie, która będzie procentować i nie myliłam się ;)


Kolce są bardzo giętkie więc jeżeli moje włosy są splątane, z łatwością mogę je rozczesać, nie łamiąc ich i wyrywając. Włosy się nie elektryzują, choć nie mówię, że to tylko zasługa szczotki :) Ale widzę, że moje włosy są bardziej wygładzone i puszą się zdecydowanie mniej.
Według mnie warto wydać 55 zł - bo tyle kosztowała mnie szczotka Tangle Teezer - ponieważ jest to wydatek dla dobra naszych włosów, które odwdzięczą się nam większą posłusznością niż dotychczas ;)


22 komentarze:

  1. Trochę droga ale może warto :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze tak się nad nią zastanawiam i zastanawiam... troszkę droga... jak na szczotkę

    Zapraszam Cię do mnie :)
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :*:))
    Jak Ci się spodoba, zapraszam do obserwowanych :) Każdy mile widziany :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym nie kupiła mimo jej zalet.. zbyt wysoka cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka, ale i ja czytałam na jej temat sporo pozytywnych opinii. Zastanowię się nad zakupem :)
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Obserwuję na GFC :)
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zastanawiam się nad tym cudeńkiem, ale ja mam loczki i boję się, że nawet takie cudo wśród nich utknie...
    Dzięki za odwiedziny, pozwalam sobie obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również dużo o niej czytałam, ale coś nie mogę się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zamierzam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze nie mam, ale rozważam coraz częściej jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie jak na szczotkę do włosó to cena dość wysoka,ale skoro tyle pozytywnych opinii to chyba naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie zastanawiałam się nad nią , ciekawe czy warto ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i będe obserwować :) a co do szczotki muszę o niej poczytac i poszukać jej tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie slyszalam o tej szczotce. gdzie taka moge zakupic ? obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.tangle-teezer.pl/ na tej stronie, tak jak pisałam przesyłka jest darmowa ;)

      Usuń
  13. Zazdroszczę, zawsze mam jakieś inne wydatki, a zbieram się do jej zakupu już pół roku :p

    OdpowiedzUsuń
  14. I like it!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę o tej szczotce. Szkoda , że narazie sobie nie mogę na nia pozwolić ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG...that brush is amazing! I have to buy it! Thanks for sharing. You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  17. ja też mam TT ale muszę przyznać że ta wygląda jakoś inaczej nie wiem czemu ? w każdym razie kolor mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem fanką tangle teezera ale moja szczotka wygląda ciut inaczej, dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez mam ta szczotke i uwielbiam ja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj ja też myśle bardzo o tej szczotce, i chyba się skuszę :)
    Nie orientujesz sie czy te na allegro są oryginalne?

    Zapraszam do siebie, mam nadzieje że czymś Cię zainteresuję;)
    tymczasem obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)