sobota, 20 października 2012

Błyszczyk Paese Corole Mio No 504

Witam,
chciałam Wam dziś pokazać jeden z sześciu kosmetyków, jakie dostałam od firmy Paese w ramach akcji "kosmetyki za darmo". Przyznam szczerze, że wszystkie bardzo przypadły mi do gustu, ale ten produkt szczególnie. Jest nim błyszczyk Colore Mio w odcieniu nr 504.



Bardzo lubię błyszczyki, które mają jasne, naturalne odcienie. Ten na stronie producenta występuje w 8 wariantach kolorystycznych i kosztuje 9,90 zł. Kosmetyki Paese dostępne są także w drogeriach w bardzo podobnych cenach.


Opakowanie zawiera 6,5 ml produktu. Ma bardzo wygodny i praktyczny aplikator. Zapach błyszczyka jest bardzo przyjemny, delikatny, można powiedzieć, że smakowity :) Odcień na ustach wygląda bardzo naturalnie i świeżo.
Błyszczyk ten jest idealny do moich ust, ponieważ bardzo dobrze je nawilża i nie eksponuje skórek. Wystarczy niewielka ilość, żeby utrzymał się na ustach przez kilka godzin.
Jego plusem jest fakt, że nie skleja ust, nie zbiera się w kącikach, ale za to przyciąga moje włosy jak magnes :) 


Taki efekt daje błyszczyk na ręce, a taki na ustach:



Jak dla mnie jest to idealny efekt, jaki chce uzyskać na co dzień, ponieważ bardzo cenię sobie naturalność i minimalizm w makijażu.

16 komentarzy:

  1. Uroczy błyszczyk! ;) Fajnie wyglada i na ustach i w opakowaniu :) Buziaki, zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie nie lubię błyszczyków za to, że przy wietrze wszystkie włosy mam na ustach, nie na głowie ;P .

    OdpowiedzUsuń
  3. wpada w delikatny róż :) piękny jest :) Ja pod względem szminek/błyszczyków lubię zarówno delikatne i mocne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam wrazenie ze strasznie mi się klei na ustach :/ ale musze sie do niego przekonac w koncu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny błyszczyk, hm Wiesz w sumie to nie myślałam o blyszczykach z Paese ale zachęciłaś mnie, żeby wypróbować:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, naturalny kolor :) Niestety ja mam
    naturalnie ciemny odcień ust, i moje by strasznie
    rozjaśnił, czego ja nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo, ciekawy jaki efekt wyszedłby u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic tej marki, ale kolor bardzo mi się na zdjęciu podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. no kolor jak na co dzień jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny delikatny efekt,lubię takie.Mam wąskie usta zatem jak dla mnie w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny codzienniak, choć ja jednak wolę szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. delikatny ładny błyszczyk! ;-)
    OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)