poniedziałek, 1 października 2012

MNY Colorama - mleczny lakier do paznokci

witajcie, 
mam dziś dla Was recenzje mojego ulubieńca wśród lakierów, Colorama MNY, który w ostatnim miesiącu podbił moje serce ;)


zakupiłam go w hurtowni kosmetyków za niecałe 5 zł... Kiedy otworzyłam go po raz pierwszy, pomyślałam, że to jakiś żart... że może lakier jest przeterminowany, albo cena jest adekwatna do jakości. Ale na moje szczęście się pomyliłam ;) 


Położyłam jedną warstwę lakieru na odżywkę tak jak tu, gdzie opisuję sposób na trwały manicure: klik. Kolor był bardzo jasny, prawie niewidoczny, więc dołożyłam jeszcze 2 warstwy i "włala" ;D paznokietki wyglądają jak french, jednak ten sposób jest dużo prostszy i mniej pracochłonny. Lakier wysycha bardzo szybko. Na moich paznokciach wyszczerbiać zaczął się dopiero po około pięciu dniach (pokryty był utwardzaczem).


Jest jeszcze największy plus - kolor taki wygląda na paznokciach elegancko i do wszystkiego pasuje. Ponadto paznokcie można umalować mniej starannie, niż robi się to na przykład lakierem czerwonym, ponieważ nawet kiedy pomalujemy skórki, nie rzuca się to w oczy, a po kilku godzinach ślady te znikną.


A Wy lubicie mleczne lakiery? Próbowałyście już Coloramy MNY?

16 komentarzy:

  1. Piękny odcień:) Podoba mi się to, że jest kryjący. Moje mleczne niestety takie nie są.

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegos czasu maluję paznkcie tylko odżywką w podobnym odcieniu świetnie to wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojoj jaki naturalny manikiur :D szkoda tylko że trzeba nałożyć aż 3 warstwy, znając mnie w międzyczasie bym je popsuła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatny - fajny. kiedyś miałam mleczny lakier, teraz nie mam już żadnego i jakoś mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie mleczne lakiery, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie jestem na odwyku jeżeli chodzi o lakiery, moje paznokcie są w oplakanym stanie i leczę je nail tekiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go na mojej wish liscie do przetestowania i domyślam się, że go polubię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam takie jasne lakiery, piekne masz paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor, chociaz nie przepadam za lakierami Colorama :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie masz cudne:) Uwielbiam mleczne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)