niedziela, 28 października 2012

Odżywka/serum 3w1 do rzęs Eveline

Hej,
w dzisiejszym poście skupię się na rzęsach, ponieważ to one są oprawą naszych oczu i bardzo często zwracamy na nie uwagę. Już kiedyś pisałam Wam o odżywce L'biotica, która pomogła mi po zagęszczaniu rzęs. Dziś pora na coś innego:



Głównym bohaterem,a raczej bohaterką posta jest odżywka do rzęs firmy Eveline - Advance Volumiere. Producent zapewnia, że serum 3 w 1 oparte jest na szwajcarskiej formule. Łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywator wzrostu włosa i bazy pod tusz. Bio restore complex gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa, ponieważ zawiera proteiny sojowe. Zapobiega także wypadaniu rzęs podczas demakijażu.


Opakowanie zawiera 10 ml produktu. Odżywka jest dostępna w drogeriach i oczywiście na allegro, a jej cena waha się od 7 do 20 zł. Serum jest wydajne, ma białą konsystencję i bardzo fajnie wyprofilowaną szczoteczkę. Zaleca się stosowanie odżywki na noc, kiedy spokojnie może wchłonąć się w podstawę rzęsy. Jednak można zaaplikować ją na rzęsy przed ich tuszowaniem (uwaga! - czekamy aż wyschnie, bo nie chcemy, żeby nasze rzęsy się posklejały). Powoduje to ich wydłużenie i pogrubienie, które jest naprawdę bardzo widoczne.


Zauważyłam, że moje rzęsy po kilkunastu dniach stosowania serum Eveline są bardziej sprężyste i bardziej podatne na podkręcenie. Niestety nie zmniejszyła się ich redukcja, ale przecież wiadomo, że rzęsy to nie włosy i muszą regularnie wypadać - najczęściej co 30 dni.

Czy kupię tę odżywkę ponownie? Tak, ponieważ niska cena i efekty, jakie uzyskałam są bardzo zadowalające :)

29 komentarzy:

  1. Długo używałam odżywki Revitacell, teraz smaruję olejkiem i mam nadzieję że efekty będą spektakularne... Tak bardzo o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno myślałam o jakimś serum dla rzęs. może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że Eveline ma takie serum do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie wypróbuję :)
    obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio Frau Muffin polecała sam olejek rycynowy i nim zamierzam rozpocząć moją pielęgnację rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale podobno niekótre panie narzekają na pieczenie oczu po olejku, dlatego się boję spróbować ;)

      Usuń
  6. Też ja mam :) Ja stosuję własnie pod tusz:)
    Wieczorem zawsze zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też często zapominam ;) ale po miesiecznej kuracji teraz używam jej sporadycznie :)

      Usuń
  7. Nie widziałam jeszcze takiego produkty z eveline :b
    Ja nie używam takich produktów, bo mam dość długie rzęsy choć rzadkie.
    Ale cóż, może nastał czas by w końcu zacząć używać tych serum do rzęs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko pozazdrościć jak masz takie rzęski :)
      ale zawsze można je wzmocnić ;)

      Usuń
  8. ta odżywka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba bym spróbowała. używam odżywki od l'biotica i mizerne efekty...

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja już kiedyś o niej słyszałam ale jakoś nie mogę jej nigdzie spotkać... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tą odżywkę, tylko nie zbyt regularnie używałam, muszę się zmobilizować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam ją kiedyś kupić ,ale nigdzie jej nie było :(
    Ale zrobiłam sobie swoją i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Testuję własnie L'bioticę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kosmetyk, nigdy nie zagłębiałam się bardziej w te kategorie :) na szczęście ze swoich rzęs jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę taka odżywkę zakupić i wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. domagam się zdjęć rzęsek :D przed i po tuszowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używam takich odżywek, a to jestem ciekawa jak sprawi się ona u CIebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujące, w życiu nie używałam żadnej odżywki do rzęs.. Nawet o tym nie myślałam :P Mogłabyś pokazać jak bardzo wydłużone pogrubione są rzęski bo jej użyciu? Ciekawi mnie, jak to wyglada po nałożeniu tuszu i tuż przed ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się wrzucić takie zdjęcia w najbliższych postach :)

      Usuń
  19. Nie używałam nigdy odżywki ale od jakiegoś czasu myślę o zakupie. Nie zdecydowałam jeszcze którą wybiorę.

    Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na nowe rozdanie - wygrywa 12 osób! :)
    http://rincewind99.blogspot.com/2012/10/rozdanie-poszukuje-testerek.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie testowałam tej, ani tej l'biotici, ale chyba niedługo którąś sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja koleżanka ja ma i bardzo sobie chwali. Ja nie ufam eveline więc raczej się na nią nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm ... kusi ta odzywka :)


    http://daring--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam tą odżywkę jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)