czwartek, 11 października 2012

Sweet Secret od Farmony - czekoladowy żel do mycia ciała

Dziś kilka słów o żelu do mycia ciała o zapachu czekolady i orzecha pistacji Sweet Secret od Farmony.


Sama buteleczka wygląda bardzo smakowicie, tym bardziej, że uwielbiam zarówno czekoladę, jak i pistacje. Kiedy otworzyłam opakowanie poczułam przepiękny słodki zapach, ale nie aż tak słodki, żeby był mdlący. Ja osobiście bałam się, że będzie to jeden z zapachów, po którym najzwyczajniej w świecie mnie mdli. Ale na szczęście były to mylne przypuszczenia!


Na odwrocie buteleczki widzimy opis produktu, którego pierwsze słowa są w pełni uzasadnione: słodka uczta dla ciała i zmysłów. Widzimy zapewnienie natłuszczenia skóry i (uwaga uwaga!) wyszczuplenia, ujędrnienia i wygładzenia skóry oraz przywrócenie basku. Po spojrzeniu na skład, na drugim miejscu widzimy słynny SLS, standardowo. A


Konsystencja żelu jest w miarę gęsta. Widać błyszczące drobinki, które sprzyjają rozświetleniu naszej skóry. W żelu zanurzone są też czarne kuleczki, które to mają pochodzić z pistacji.
Żel świetnie się pieni, przy spłukiwaniu zostawia na skórze delikatny tłusty film, który jednak nie brudzi odzieży etc. Zapach utrzymuje się przez dobre 3 godzinki. Możemy się cieszyć zapachem czekolady nie mieszając go z żadnym innym.


Żel dostępny jest w cenie ok 12-18 zł.

24 komentarze:

  1. mam ten sorbetowy ale mus do ciala, i z nawilzeniem u niego slabo..

    OdpowiedzUsuń
  2. kokos i banan bardziej zapachowo odpowiada moim gustom, zwłaszcza kocham olejek do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeść orzech pistacjowe, ale teraz po tym płynie czekoladowo pistacjowym zaczęłam się zastanawiać jak pachną pistacje i nie pamiętam :D Jednak muszę poszukać w sklepach tego kokosowo bananowego, bo to bez wątpienia trafiające w mój gust połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach musi być fenomenalny! :) Mam próbkę, niestety jeszcze nie otworzyłam, zmienić to muszę ;D Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie żele :) chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak na szczęście nasze mamusie takie nie są:D
    Nie stosowałam tych produktów .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym prędzej zjadła ten żel ;-) miałam kiedyś czekoladowe masło do ciała. Zapach był nieziemski. Zostałaś otagowana na moim blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ani czekolada ani tym bardziej pistacje w kosmetykach nie są moimi ulubionymi składnikami. więc poczekam na resztę recenzji;))
    i gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten czekoladowy i mam kawowy , jeszcze nie używam, bo musze zużyć reszte kosmetyków... JA TEŻ CHCE WSPÓŁPRACOWAĆ Z TĄ FIRMĄ ! jeszcze z nikim nie spółpracuje, a bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym zaczęła od niego testowanie. Zapach musi być nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach na pewno jest rewelacyjny!!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. jak Ty masz żel do mycia ciała ten czekoladowy to ja mam masełko z tego i powiem Ci że ono na skórze utrzymuje się naprawdę cały dzień i czuję je nie tylko ja ale też i wszyscy dookoła :))))
    daj znać jak to będzie z tym żelem :)
    a może miałabyś ochotę wziąć udział w rozdaniu na moim blogu :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super paczucha, same wspaniałości. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear!
    I love so much you're blog, follow u :)

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.
    Hope u follow back :)

    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paczka :)
    Używałam tego żelu flos lek, ale jakoś nie widzę specjalnych efektów.
    Płyn do demakijażu też mam, czaka w kolejce, jeszcze od gazetki urodowej w biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  16. tak w ogóle, można dodać do obserwowanych?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o tym peelingu z Perfecty Spa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda miło i jeszcze czekoladowy ,a ja kocham zaach czekolady;) Gratuluję współpracy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pachnie na pewno świetnie, ale kolor taki sobie hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię kosmetyki z FARMONY,ślicznie pachną a kąpiel w nich,to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żel pod prysznic znam;) pachniał cudownie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)