czwartek, 25 października 2012

Szminka Golden Rose Ultra Rich Color No 42

Dziś znów post skierowany do miłośniczek podkreślania swoich ust. Zakupiłam kilkanaście dni temu szminkę firmy Golden Rose, która w tym miesiącu miała swoja premierę, dlatego jej cena zamiast regularnej (12,90 zł) wyniosła 9,90. Szminki te są w trzech wersjach - metalicznej, diamentowej i matowej. Wiele odcieni mocno mnie kusiło, ale póki co wybrałam dla siebie numer 42.


Pomadka znajdowała się w złotym kartoniku. Ma bardzo piękne, eleganckie opakowanie, które wygląda, jak to z najwyższych półek drogeryjnych.


Kolor szminki jest intensywny, dość trwały - na ustach utrzymuje się około 4 godzin. Jest kolejnym produktem idealnym do pielęgnacji spękanych ust potrzebujących ciągłego nawilżenia, który nie podkreśli suchych skórek.


Jestem do niej przekonana, dlatego już rozglądam się za kolejnym odcieniem z tej serii. Odkąd miałam okazję użyć jej po raz pierwszy od razu zagościła w mojej torebce i towarzyszy mi na co dzień.

23 komentarze:

  1. Wygląda przyjemnie, chociaż nie do końca "mój" kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. NO nie, chyba będę miała kolejną szminkę do kolekcji :D piękny kolor i opakowanie też zachwyca, naprawdę wygląda na mega drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor. Moim zdaniem to opakowanie nie jest eleganckie, czuć że jest plastikowe (a nie jak w przypadku Celii metalowe).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor:) Szkoda, że nie zrobiłaś zdj na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a nie wiesz czy jest fioletowa? ale taka śliweczka? bo szukam, szukam i nic mi nie odpowiada, a ta wygląda całkiem fajnie i mówisz, że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cala paleta barw jest na stronie goldenrose, sa wszystkie kolorki od nude po mocne brązy, czerwienie i fioleciki;
      wlasnie balam sie, zeby ten kolor nie wygladal jak sliweczka :)

      Usuń
  6. Dość ciekawy, chociaż sama wolę te bardziej nudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek!
    panna-mewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna szminka :) Muszę ją mieć!

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 godziny to całkiem długo w porównaniu do innych pomadek, które miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. żeby do mnie takie kolory pasowały to by było dobrze! ale ja bladzioch taki, że chyba tylko nudziakowe kolory jakoś wyglądają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bladzioch i na dodatek z piegami :) a bardzo dobrze czuje się w takim kolorku :)

      Usuń
  11. czyli post nie skierowany do mnie.. :( nie wiem dlaczego jestem na nie jeśli chodzi o pomadki. może dlatego, że nie trafiłam nigdy na taką, która się sprawdziła w 100%, a poza tym moje usta nie są idealnie gładkie więc pomadka jeszcze bardziej to uwidacznia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jakiś peeling albo maseczkę będę musiała chyba znaleźć trochę czasu...
      Twój komentarz pojawił mi się na mailu, ale pod postem nie... chyba jakiś błąd wystąpił, bo nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło..

      Usuń
  12. O kurcze, paleta kolorów jest imponująca :-)Bardzo fajnie prezentują się te pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)