poniedziałek, 26 listopada 2012

Cień do powiek Virtual Silky

Hej,
w poprzednim poście opisałam Wam pomadkę, którą miałam możliwość testować dzięki uprzejmości drogerii internetowej INERMIS. Dziś pora na drugi produkt z testowej paczki od tej właśnie firmy. Jest to prasowany cień do powiek Virtual z serii Silky. Wybrałam dla siebie odcień numer 17 o nazwie sweet baby ;)


Cień ten jest umieszczony w lekkim, wygodnym pudełeczku, wyposażonym w aplikator. Ale jeśli wolicie trzymać swoje cienie w paletce magnetycznej będzie go można łatwo rozmontować ;)


Ja lubię naturalne, jasne odcienie kolorówki z dwóch powodów. Po pierwsze - taki kolor nałożony na powiekę delikatnie nadaje jej koloru, sprawia, że wyglądamy bardzo dziewczęco i promiennie. Po drugie - jest idealny do łączenia go z ciemniejszymi kolorami, tak więc rano malujemy powiekę takim kolorkiem, a przed wieczornym wyjściem poprawiamy jego odcień nakładając go jeszcze odrobinkę, żeby wyglądał bardziej świeżo i łączymy go na przykład z ciemnym fioletem. Kolor Sweet baby jest perłowy więc rozświetla nasze spojrzenie. 


Na powyższym zdjęciu widać efekt, jaki uzyskujemy po nałożeniu cienia na bazę oraz  to, jak delikatnie połyskuje przy świetle. 
Cień Silky jest bardzo łatwy i przyjemny w aplikacji, ponieważ jest miękki - wystarczy jedno pociągnięcie pędzelka i z łatwością pozostaje na powiece. 
Nie osypuje się i co najważniejsze - w ciągu dnia nie zbiera się w załamaniu powieki. Na pewno będzie więc wydajny.
Kolejnym plusem jest fakt, że cień nie zawiera parabenów, a wiemy, że w składach kosmetyków należy ich unikać, ponieważ są one uczulające.
Tak cień prezentuje się na powiekach około trzech godzin po aplikacji:


Cena takiego cienia wynosi 12,50 zł w drogerii INERMIS, natomiast nie orientuję się, jak wygląda to w innych drogeriach i sklepach stacjonarnych. Ja z pewnością domówię z tej serii jeszcze co najmniej dwa kolorki, ponieważ jestem zakochana w ich naturalności i subtelności.

30 komentarzy:

  1. przepiękny kolor :) uwielbiam takie :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatny ;)) ladny! Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek!!:) Taki delikatny:) aż się prosi by dodać fioletowe smokey ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnie sie trzyma, lubie takie cienie pod kreske eyelinerem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor:) Lubię takie delikatne, tylko, że mi niestety nie pasują :( Ubolewam nad tym od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo delikatny cień do powiek:) bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam go ostatnio w " Maminej" kosmetyczce , muszę go podebrać ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na dobrze napigmentowany i ładnie się trzymający, ja jednak za różami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek śliczny, delikatny, ale cena powala :P Za 2-3cienie miałabym całą paletkę sleeka (np paraguaye :P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, będzie świetny na lato do pasteli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, delikatny cień :) Daje na prawdę śliczny efekt ;)


    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor cienia , bardzo mi się podoba.Zapraszam na giveaway do wygrania 20$ na dowolną parę okularów :D http://anitolw-asiolw.blogspot.com/2012/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój kolor, ale efekt u Ciebie ciekawy. A sklep także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za zauważenie mega błędu. Ukłoniki :)

      Usuń
  15. Delikatniutki kolor, trochę słabo widzę..;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo delikatny, ja lubie ostrzejsze makijaze, ale obie taki bardzo pasuje ;) masz śliczne usta!

      Usuń
  16. fajny cień, lubię jasne kolory

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja lubie wlasnie takie kolory :)


    czy wyniki konkursu juz były?

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde? masz te brązowe i te czarne bawełniane? jak one sie prezentuja w rzeczywistosci ? bo chce kupić, te brazowe są sliskie? bo ja nie chce typowo sliskich ... i te czarne ogolnie jak? - pokaż zdjęcia na sobie - carla260290@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, delikatnie i naturalnie. ja ostatnio używam coraz częściej białego cienia, jest świeżo i lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie za delikatne :) bo w takich kolorkach wygladam blado :/ ale do twojego typu urody pasuje idealnie :) ogólnie bardzo mi się podobają rózowe cienie , ach....

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)