czwartek, 1 listopada 2012

Free Glasses Firmoo

Hej,
dziś chcę się Wam pochwalić moim nowym nabytkiem / prezentem od Firmoo, który otrzymałam kilka dni temu. Wiele z Was na pewno słyszało o tej firmie i ich ofercie, jeśli nie, to zaraz wszystko Wam przedstawię :)



Na stronie Firmoo znajdziecie mnóstwo modeli okularów - zarówno przeciwsłonecznych, jak i korekcyjnych, a także okulary ze szkłami zerowymi, które mają być tylko naszym gadżetem i ozdobą. Takie są właśnie moje okularki, ponieważ nie mam na szczęście wady wzroku.
Mogłam wybrać dowolny model w dowolnym kolorze, a przy doborze pomogła mi aplikacja umieszczona na stronie, dzięki której mogłam wgrać zdjęcie swojej twarzy i do niego dopasowywać wszystkie wzory. Ostatecznie zdecydowałam się na ten dość klasyczny model klik.


Okularki trafiły do mnie w ciągu tygodnia od potwierdzenia wysyłki przez Firmoo, a ich drogę mogłam śledzić na stronie firmy kurierskiej. Po otwarciu koperty okazało się, że do okularów dołączone były: śrubki do samodzielnej naprawy i śrubokręcik, ściereczka oraz etui materiałowe i klasyczne.


Firmo ma korzystne oferty dla każdego. Wy, jako blogerki, możecie otrzymać okularki za darmo, więcej szczegółów tutaj
Druga oferta skierowana jest do nowych klientów, którzy mogą wybrać swoją parę okularów za darmo. W tym wypadku opłacie podlega jedynie wysyłka, która wynosi 18$, czyli około 60 zł. O tej opcji przeczytacie tutaj.
Obsługa w Firmoo jest bardzo cierpliwa, przyjazna i pomocna, dla nich wielki uśmiech :)


22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. rozbawiłaś mnie, okulary zawsze bardziej kojarzyły mi się z taką seksowną panią sekretarką :)

      Usuń
  2. Doskonale dobrałaś oprawki, bardzo CI ładnie. Ja też sobie chwalę okulary od nich, wprawdzie słoneczne, ale fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) a słoneczne też zamierzam wypróbować ;)

      Usuń
  3. o chętnie wejde na tą stronę . a tobie ślicznie tych okularkach :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ty masz je za free czy płaciłaś za wysyłeczkę? :D poproszę o dokładne info :P

    Ładnie Ci w nich :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skorzystałam z opcji dla blogerek :) i jak najbardziej zachęcam :)

      Usuń
  5. Świetne okulary :) Bardzo Ci ładnie w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne okulary i dużo osób teraz korzysta z ich oferty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz. :) do mnie wczoraj dotarły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pasują Ci te okularki :)) ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie też napisali :) ciekawe jakie ja dostanę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. masz straaaszne brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam, miałam ;)
      ale mam nadzieję, że Ty masz lepsze, anonimie ;)

      Usuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)