piątek, 2 listopada 2012

Krem AA Wrażliwa Natura 20+

hej,
powolnymi krokami zbliża się do nas zima, temperatura znacznie spadła, musimy więc dbać o naszą skórę, szczególnie tę najbardziej wrażliwą - skórę naszej twarzy. Na tę porę idealny okazał się krem AA z serii Wrażliwa Natura.



Krem na dzień i na noc zakupiłam rok temu, także w listopadzie. Używałam ich przez całą zimę. Producent poinformował nas, że są to produkty aktywnie nawilżające. Przy niskich temperaturach powietrza musimy odpowiednio natłuszczać i zabezpieczać naszą twarz, dlatego seria ta okazała się moim strzałem w dziesiątkę. Niestety na wiosnę, a tym bardziej latem moja skóra zaczęła pokazywać fochy po stosowaniu tych kremów i przetłuszczać się. Ale teraz znów powróciłam do ich stosowania i wszystko jest w jak najlepszym porządku.


Kremy bez problemu się wchłaniają. Po aplikacji kremu na dzień od razu możemy użyć podkładu i pudru. Są one przystosowane do skóry wrażliwej, skłonnej do uczuleń i reakcji alergicznych. 


Kremy dostępne są w drogeriach i hipermarketach, a ich cena waha się od 15 do 25 zł. Są naprawdę wydajne. Pojemniczki wykonane są białe, lekko przezroczyste, wykonane z plastiku o bardzo fajnym designie. 
Zdecydowanie będę sięgała po nie regularnie :)

16 komentarzy:

  1. Miałam krem na dzień i bardzo lubiłam. Z tej serii polecam jeszcze krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Nivea na noc do tłustej i mieszanej. Ogólnie bardzo nie lubię kremów, używam ich tylko na noc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy miałam kiedyś tylko mleczko i tonik, ale to było wieki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie skusiłam się na mocno nawilżającą Dermikę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm cena przystępna więc chyba się skuszę, potrzebuję mocnego nawilżenia- szczególnie o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam z tej serii kremik pod oczy, fajny, mogę go polecić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O a ja właśnie muszę sobie coś kupić na moją trochę przesuszoną skórę.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam i jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie zmieniłam kremów, ale jeszcze moment i zacznę szukać i ja. Tych ochronnych, jak najbardziej tłustych...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają świetnie, ale niestety nie do mojej cery

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się, bo to są bardzo dobre kremy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam krem pod oczy z tej serii i jestem bardzo mile zaskoczona jego działaniem : )

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedziec jak bede w pl nastepnym razem to sobie kupie na sprobowanie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)