środa, 28 listopada 2012

Odżywka do paznokci Nivelazione by Farmona

Hej,
po postach dotyczących kolorówek pora na produkt, który przyda się na co dzień szczególnie paznokciomaniaczkom ;) Mówię o produkcie, jakim jest odżywka do paznokci Nivelazione, którą otrzymałam do testów w ramach współpracy z e-drogerią kosmetykipolskie


Odżywki wcześniej nie spotkałam na półkach sklepowych, więc ucieszyłam się, że mam okazję ją wypróbować.
Jej opakowanie jest bardzo estetyczne, takie typowo kobiece ;) Odżywka ma lekko różowawe, przezroczyste zabarwienie. 
Ma rzadką konsystencję, jednak to nie utrudnia jej aplikacji na nasze pazurki. 
Minusem jest niewygodny pędzelek, ponieważ jego włoski odstają we wszystkie strony świata.
Na kartoniku widzimy obietnice o wzmacnianiu i regeneracji paznokcia oraz zalecenia do stosowania:


Ja stosowałam odżywkę zamiast lakieru nakładając dwie warstwy.  Efekt był taki, jak po użyciu lakieru bezbarwnego. Nivelazione utwardziła płytkę paznokci i zapobiegła ich łamaniu się, a muszę przyznać, że z natury moje pazurki są naprawdę bardzo słabe i rozdwojone.
Jako podkład pod lakier odżywka Nivelazione także sprawdza się całkiem nieźle. Lakiery kolorowe rozprowadzają się na niej dobrze, nie pozostawiając smug. 


Okazuje się, że odżywka Nivelazione jest tania, wydajna i bardzo skuteczna. Zauważyłam szybszy wzrost paznokcia, choć nie wiem, czy to rzeczywiste działanie, czy moja imaginacja ;D Jeśli macie problem z paznokciami, a nie spotkałyście wcześniej tego produktu na swojej drodze - polecam! :)

14 komentarzy:

  1. Polecę Mamie, ona ma problem z paznokciami, ta zachwalana Eveline jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mialam odzywke wybielajaca z eveline, po ktorej zzolkly mi paznokcie ;) paradoks... do tego schodzila z paznokci po dwoch dniach... o niej post juz sie szykuje ;)

      Usuń
    2. Ja tez mialam odzywke z eveline 8in1 i takze zżółkły mi paznokcie choć trzeba przyznaç ze jest swietna co do regenerowania paznokci i wzmocnienia ich xD

      Usuń
  2. Jakoś nie mam zaufania do Farmony, aczkolwiek spróbować zawsze można :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię tę firmę i jak spotkam gdzieś ten produkt to pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tej odżywki ale skoro jest tania i skuteczna to ją na pewno wypróbuję :)

    u mnie na blogu Sleek Sparkle 2

    OdpowiedzUsuń
  5. ja muszę w końcu sprawić sobie jakąś odżywkę bo mi tak się sypią ostatnio paznokcie, że to masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kiedyś spotkam to może wypróbuje :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam odżywek, ale fajnie, że Tobie kosmetyk pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdzie nie widziałam tej odżywki:/ a przydałoby się wzmocnienie moim kruchym paznokciom...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro postaram się ją dorwać;D dziękuję za recenzję;*
    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Warta wypróbowania,ale fakt,nie widziałam jej nigdzie














    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny:)

    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również będziesz chciała obserwować moją stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze miałam słabe paznokcie muszę spróbować tej odzywki - obserwujemy?.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)