niedziela, 4 listopada 2012

Rozświetlający kem pod oczy Ziaja

Ostatnio zakupiłam dla siebie krem pod oczy, a drugi dostałam w ramach współpracy. Dlatego, żeby opinie dotyczące tych produktów były rzetelne, po regularnym ich stosowaniu i żebym mogła zamieścić oceniającego posta, poprosiłam kogoś o wsparcie.
Dziś recenzja jest gościnna, napisana przez moją koleżankę - Agatę, której dziękuję za pomoc.


Agata ma cerę mieszaną, bardziej w kierunku tłustej, a Oto jej recenzja:

Krem wolno się wchłania, przez długi czas zostawia tłusty film w okolicach oczu. W moim przypadku uniemożliwia to zastosowanie kremu pod makijaż. Z tego powodu nakładam go tylko wieczorami.
Przy minimalnym dostaniu się kremu do śluzówki, drażni on oko.
Efektu rozświetlenia czy minimalizowania cieni pod oczami nie zauważyłam, pewnie dlatego ze nie mam z nimi dużych problemów.


Krem ten dobrze nawilża, a to jest ogromną zaleta, ponieważ wiadomo, że skora pod oczami szybko traci wodę i wymaga intensywnego nawilżenia.
Jest on wydajny, opakowanie pozwala nabrać na opuszek palca lub bezpośrednio na skórę pod okiem odpowiednią ilość produktu.


A oto informacje o składzie i stosowaniu, jakie producent umieścił na kartonowym opakowaniu:

 

Krem jest powszechnie dostępny i nie kosztuje więcej niż 10 zł.

23 komentarze:

  1. Próbowałam go kiedyś ale w wersji nie pod oczy tylko wogóle kremu do twarzy i był nawet fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też miałam krem pod oczy z ziaji, ale inny wariant, powiem Ci, że widziałam efekty, ale po dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. porządnie napisana recenzja ;) sądzę, że skusiłabym się, gdyby nie to, że nie potrzebuję takich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra recenzja, ale mnie ten krem nie skusił

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi interesująco, akurat wkrótce się wybieram do sklepu Ziaji, jak mi za dużo innych kosmetyków w ręce nie wpadnie to go zakupię, bo przyda mi się coś nawilżającego pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba nie jest krem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ten krem , przyda sie cos nawilzającego pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nóż może rzeczywiście dodatkowo okaże się być u Ciebie rozświetlający :)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze w łapkach tego typu kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja go aktualnie testuję;p ciekawe co u mnie wyjdzie:P bo jak na razie to nie widzę żadnych rezultatów:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam jakiegoś kremu pod oczy, w sumie bardziej dla kaprysu, ale wolałabym coś kojącego.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubię żele z flosleku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie testuję floslek i jestem bardzo zadowolona, recenzja już niedługo :)

      Usuń
  12. To już wolę krem rozświetlający Eveline, bo rzeczywiście rozświetla. Floslek tez muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to koniecznie pokaż mi potem jak Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam swój kremik ze świetlikiem z flos leka i mi w 100% wystarcza i zadowala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aczkolwiek lubie kosmetyki Ziaji, raczej nie osiagam zapowiadanych efektow
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozświetlający krem- no właśnie czy on faktycznie tak działa? Szukam jakiegoś kosmetyku z tej działki no i sama nie wiem na co się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny, choc jeszcze resztki jakiegoś żelu pod oczy mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem pod oczy drażni oczy? No pięknie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja polubiłam krem AA z serii 20+ pod oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)