czwartek, 29 listopada 2012

Woski Yankee Candle

W kalendarzu prawie grudzień, a za oknem 10 stopni na plusie, a podczas dzisiejszego deszczu na niebie pojawiła się piękna tęcza. Czuję się, jakby była wiosna ;) Jednak zima nadchodzi nieuchronnie i trzeba myśleć, jak umilić sobie ten czas. Ja jak co roku kupuje mnóstwo świeczek zapachowych i zapalam je np. podczas kąpieli czy wieczornego czytania książek. Tym razem jednak szukałam świeczuszek Yankee Candle i kominka, który pasowałby do mojego pokoju i byłby w przystępnej cenie. No i znalazłam takie cuda w sklepie internetowym. Oczywiście z niecierpliwością czekałam na przesyłkę i dostałam ją po dwóch dniach. od razu po otworzeniu paczki poczułam niesamowity zapach wosków, które wybrałam. Jeden z nich pachnie jak pole pełne rumianków, a drugie ma zapach drzewa z plaży. Choć w ten sposób mogę sprowadzić do mieszkania powiew wiosny i lata, za którymi już tęsknię, mimo że nie mrozy i uroki pluch zimowych dopiero przed nami. Do nawilżacza powietrza kupiłam olejek, który ma przenieść mnie do lasu deszczowego. Swoja droga świetnie nadaje się przy przeziębieniu, bo ma intensywny zapach, a także do stworzenia samochodowego odświeżacza powietrza! A oto cały mój zestaw:


Kominek kosztował 36 zł, woski 6 zł, natomiast olejek 7 zł. Przesyłka to także koszt 7 zł.


Jeśli lubicie świeczki zapachowe i nie miałyście okazji wypróbować wosków Yankee Candle serdecznie Wam polecam. Woski pachną nawet bez podgrzania, a wystarczy 30 minut, żebyśmy poczuły się odpręzone i rozkoszowały się naszym ulubionym zapachem.

22 komentarze:

  1. Mam bardzo podobne coś ;) zawsze zapalam sobie do kąpieli pełnej czekoladowej piany ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kominek :)
    Nigdy nie używałam takich wosków zapachowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapachowe zabawki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się taki kominek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie muszę sobie te woski zafundować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taki profesjonalizm, kiedy wysyłają list z zastosowaniem i kilka miłych słów :P. Ostatnio uzależniłam się od świeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedza, ze kobiety są łase na miłe słowa i jest duża szansa, że zrobią zakupy ponownie ;) i mają rację ;D

      Usuń
  7. takie kominki są cudowne- pięknnie ozdabiają domek :) i są takie klimatyczne i magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejQ, ja też chcę takie coś! zazdroszczę :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yankee Candle to ciekawa firma. Nie miałam jednak nigdy żadnego z tych produktów. Mimo iż woski są całkiem tanie, przerażają mnie ceny niektórych świeczek ;b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu masz racje, mnie ceny swieczek tez powalily dlatego wybralam woski, zeby urozmaicic zapachy i moc wyprobowac kazdy po kolei a nie wiazac sie z jednym duzym, ktory moze okazac sie nietrafiony ;)

      Usuń
  10. Mmm lubię takie kominki zapachowe, ale wosków jeszcze nie miałam :) W ogóle świetne rzeczy mają w tym sklepie, ale w większości trochę drogie...

    OdpowiedzUsuń
  11. od jakiegos czasu rozglądam się za takim kominkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak -kominek zdecydowanie znajduje się na mojej liście zakupowej!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog prowadzisz,z checia obserwuje i zapraszam do siebie jak i rowniez do obserwowania jesli ci sie spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. narobiłaś mi ochoty na te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę kupić, mam już ochotę od baaardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj tak, przyda mi się takie coś przy czytaniu ulubionej książki ;] ot tak, żeby wprowadzić się w dobry nastrój :P

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)