niedziela, 11 listopada 2012

Żel do powiek ze świetlikiem i zieloną herbatą Flos-lek

hej hej ;)
ostatnio przedstawiłam Wam w poście rozświetlający krem pod oczy firmy Ziaja, który testowałam moja koleżanka. Dziś pora na produkt, którego używałam ja :) Jest to żel pod oczy i na powieki ze świetlikiem i zieloną herbatą Flos-lek.



Żel zapakowany jest w zachęcający do kupna kartonik, prezentuje się całkiem nieźle, a na nim możemy znaleźć takie informacje:


Ja swój żel dostałam w ramach współpracy z e-drogerią www.kosmetykipolskie.com, ale okazał się on dla mnie idealny. Często mam zmęczone oczy, przesuszone ich okolice, szczególnie teraz porą zimową, kiedy mróz i wiatr powodują ich pieczenie. 
Żel ma lekką konsystencję, jest bezzapachowy i co najważniejsze bardzo dobrze się wchłania. Stosuję go tylko wieczorem, ale spokojnie możemy używać go pod makijaż, ponieważ nie zostawia tłustego filmu. Położony na powieki sprawia, że czujemy ulgę. Nie sprawia, że skóra, na którą go aplikujemy odczuwa mrowienie, czy chłód.


Aplikator pozwala na nabranie odpowiedniej ilości żelu, ponieważ wystarczy maleńka jego ilość do uzyskania pożądanego efektu. Krem nie jest drogi - jego koszt to ok 7 zł, a wystarczy nam na naprawdę długi okres czasu.

Jednym słowem - warto. Będę go polecać innym, a sama pozostanę mu wierna :)

38 komentarzy:

  1. Ja wcześniej miałam żel ze świetlikiem, teraz mam żel ze świetlikiem i rumiankiem - oba są cudowne!! Mam zamiar przetestować wszystkie wersje i wybrać dla siebie najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś tych żeli, ale to było jak jeszcze były w słoiczku a nie tubce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w słoiczkach też jeszcze są ;) do wyboru do koloru :) ale jednak lepiej aplikuje sie z tubki :)

      Usuń
    2. No proszę myślałam, że zamienili słoiczki na tubki. Tak, tubka dużo wygodniejsza, pamiętam jak mi ten w słoiczku zawsze na brzegach tak nieestetycznie przysychał.

      Usuń
  3. Nie używałam jeszcze, ale jak będę miała okazję, to zakupię i się przekonam na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam go ostatnio, ale w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm ja mam okropne problemy z sińcami pod oczami więc może go sobie zakupię.... za tą cenę chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez moj problem, ale ja tlumacze to sobie zbyt malym spozyciem wody w ciagu dnia...

      Usuń
  6. ja jeszcze mam clinique z glossyboxa. jak się skończy to się będę zastanawiać nad zakupem nowego kremiku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam znowu problem z 'workami' i tego rozświetlać nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja po użyciu tego mam ochote na jakis inny z flos-leku, bo skoro ten działa inne też powinny ;)

      Usuń
  9. miałam kiedyś podobny żel, spisywał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra rencenzja, miałam kiedyś inny z flos leku, i też był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj muszę go kupić, moje oczy będą mi wdzięczne - przez pracę 3/4 mojego dnia spędzam przed komputerem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąds to znam ;) ja zainwestowalam tez w kropelki do oczu bo tak bardzo piekły :)

      Usuń
  12. Chyba przestałam wierzyć, że takie cosie mi pomogą :/ od małego mam cienie pod oczami :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na ciekawy produkt, no i niedrogi :) Zastanowię się nad nim, gdy wykończę swój Iwostin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będe musiała sobie go sprawić , z racji tego , że jestem nocnym markiem walczę z cieniami pod oczami :( Pokładam w nim spore nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też często siedzę po nocy, dużo czasu spędzam przed komputerem i po jego nałożeniu naprawdę uczucie "napuchnietych" oczu mija

      Usuń
  15. wiem, że mówię to już setny raz, ale naprawdę przez Was zbankrutuję! :p Moja lista zakupów już nie ma końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też ;) ale zawsze znajdzie się pretekst, żeby coś nowego kupić :)

      Usuń
  16. czytam tyle pozytywnych komentarzy że muszę zakupić !!!
    pozdrawiam :))))
    gratuluje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi by się na pewno przydał jeżeli efekty byłyby pewne bo też mam z tym problem:) Ale faktycznie picie wody na to wpływa, bynajmniej u siebie to zawuażyłam no chyba, że to dziwny zbieg okoliczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie jestem w stanie wypic 1,5 litra wody dziennie ;) musiałabym okupować łazienkę...

      Usuń
  18. miała dwa żele z flos leku, w sumie ani na plus na ani minus... raczej nie wrócę do nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czujemy sie usprawiedliwione, że nie jestesmy zaniedbane, że dbamy o okolice oczy, bo kiedyś tzreba zacząć ;)

      Usuń
  19. zaciekawiłaś mnie tym żelem może wypróbuje ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. musze wyprobowac, zapowiada sie super
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja u siebie niestety nie zauważyłam żadnego efektu. Ponieważ boję się o nadmierne wysuszenie skóry stosuję wieczorem masło shea i to mi to absolutnie wystarczy. Z workami pod oczami nawet nie walczę, bo z tym to sobie nic nie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba będzie go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham wszystko, co jest z zieloną herbatą! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam wersję w słoiczku i w sumie nie do końca jestem do niego przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ten żel i jestem z niego bardzo zadowolona. stosuję go najczęściej na noc, ponieważ użyty pod makijaż/korektor nie spełnia swojego zadania (korektor nie stapia się ze skórą, brak nawilżenia).

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)