wtorek, 25 grudnia 2012

Świątecznie, prezentowo i leniwie ;)

Hej,
jak mijają Wam Święta? Ja po wczorajszej kolacji, a raczej dwóch kolacjach po prostu turlałam się jak piłeczka ;) dziś odpoczywam z rodzinką i mam troszkę czasu dla siebie... oczywiście nie byłyby to prawdziwe Święta gdyby stół cały czas nie był zastawiony pysznościami i nie uginał się pod ich ciężarem - a kanapa pod moim ;D

Prezenty rozpakowane? Pochwalcie się, co było pod waszymi choineczkami...

Moi Święci Mikołajowie i Mikołajki czytali mi w myślach i pod ponad 2 metrowym drzewkiem zostawili to, o czym marzyłam! Zobaczcie same:


Ekspres do kawy Nescafe Dolce Gusto Melody 3 i 4 zestawy kapsułek:


Urządzenie do prasowania parą z dwiema nakładkami:


Moje ukochane masło karite do ciała o zapachu greckim i kulę do kąpieli:


O ogromnej ilości słodyczy nie wspomnę, barek pęka w szwach ;) zupełnie jak mój brzuch...

Do tego kilka dni temu spotkałam się z blogerką iv90, która jest moją przyjaciółką jeszcze z czasów liceum. Wymieniłyśmy się prezentami gwiazdkowymi. Żałujcie, że nie widziałyście, jak pięknie zapakowana była moja paczucha, jednak nie byłabym sobą, gdybym jej od razu nie rozwiązała i nie sprawdziła zawartości ;) Iwonka wie, co lubię, dlatego z tych prezentów cieszyłam się jak dziecko! 




Dostałam: 
* 2 musujące pastylki do kąpiel - mmm ;) 
* kalendarz na 2013 rok - mały optymistyczny, zmieści się w każdej torebce, a ja zawsze muszę mieć taki ze sobą, ot przyzwyczajenie,
* wazelinę kosmetyczną do ust o zapachu pomarańczy - ktoś tu czytał w moim poście, że miałam na nią ochotę ;D
* ogrzewacz do rąk w ślicznym ubranku - jestem strasznym zmarzluchem, więc to kolejny strzał w dziesiątkę,
* piramidkę przypominającą kształtem choinkę, zawiązaną ślicznie kokardką, w skład której wchodzi sól do kąpieli, scrub do ciała i balsam do ciała - oczywiście nie omieszkam ich zrecenzować po zużyciu, choć póki co, szkoda mi burzyć tej kompozycji :)
* świecznik - w takim samym wzorze, jak taca, którą dekorowała mi Iwonka kilka tygodni temu...

Żyć nie umierać! Jeszcze raz dziękuję! ;) ;*

21 komentarzy:

  1. rewelacyjne prezenty!! ;))

    Jeśli masz ochotę to zapraszam na nowy, podobny post u mnie :))

    udanego sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :P zapraszam do siebie http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawde przeswietne rzeczy!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja wpadam na tą kawusię, uwielbiam latte;P

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym ekspresem to pokochałabym każdą kawę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja za kawą nie przepadałam tak teraz popijam na zmiane latte z cappuccino ;)

      Usuń
  6. Ekspresy kapsułkowe są niestety kiepskie. Przestaną Ci produkować wkłady i można od razu wyrzucić. :-) Do tego masz bardzo ograniczony smak kawy - przy ciśnieniowych możesz kupić jakąkolwiek, czy to drogą, czy tanią, zmieloną lub w ziarnach. Niestety, piłam z obu ekspresów i nic nie może się równać z tradycyjnym. :-)

    Fajnie czytać o takich przyjacielskich spotkaniach - szkoda, że ja nie mam żadnej kosmetycznej maniaczki, przydałaby mi się. ;-) Swoją drogą gratuluję udanego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem zastanawialam się nad tym, jaki ekspres wybrac, ale postawilam na wygode czyli dolce gusto ;) przy ciśnieniowym sama musialabym kombinowac z mleczkiem etc. a tutaj wkladam kapsułke i w ciagu minuty mam gotowa kawe ;)
      watpie, żeby przestali produkowac te kapsulki, za duzo osob inwestuje w te ekspresy, choc takie obawy tez mialam. Przy wyborze tego prezentu analizowalam wszystkie za i przeciw zanim poprosilam o niego mikolaja ;)

      Usuń
  7. Świetne prezenty:) Zazdroszczę ekspresu:) ja miałam zamiar sprawić rodzicom, ale po długim namyśle z rodzeńtwem zrezygnowałam z tego bo pewnie nikomu nie chciałoby się kupować potem kapsułek;D Ja dostałam ubrania, pieniądze, słodycze i ramki na zdjęcia, jedyne co sama sobie zażyczyłam:P Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kapsulki tak jak i inne rzeczy pewnie bede zamawiac online ;) o tym ekspresie marzylam juz dawno. A ubran pieniedzy i slodyczy nigdy dosc ;D byle ktos tylko znal nasz gust ;) również najlepszego na Nowy Rok ;)

      Usuń
  8. Cudowne prezenty, a tego ekspresu to ci cholernie zazdroszczę :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory ja tez zazdroscila ;D az wreszcie sprawilismy sobie taki prezent ;)

      Usuń
  9. Amazing post!! :)
    Would you like to follow each other? :)
    MERRY CHRISTMAS!!!!!


    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. mikołaj był hojny widze ;d
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pod choinką między innymi również pojawił się ekspres :) Wygoda jest bezcenna! Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się to urządzenie do prasowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale bym się takiej kawki napiła ;) aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)