sobota, 1 grudnia 2012

Krem do rąk i paznokci firmy Hegron

Hej,
w ostatnim poście pisałam o wysokiej temperaturze i tęczy, a dziś... dziś mam czego chciałam. Temperatura znacznie spadła, rano zobaczyłam troszkę śniegu za oknem. Zima zbliża się wielkimi krokami, a my musimy zacząć zabezpieczać nasze dłonie przed czynnikami, które im nie sprzyjają, czyli przed zimnem i wiatrem. Ja mam tendencję do mycia rąk przed wyjściem z domu, często zapominam ich nakremować, a przy mojej suchej skórze efekt jest drastyczny. Skóra pęka, piecze, zdarza się, że pojawia się krew na zgięciach palcy. Tak tak, dokładnie tak jest kiedy nie ubiorę rękawiczek, a wiemy, że nie zawsze jest nam w nich wygodnie. Jednak znalazłam na to sposów, a właściwie znalazła go dla mnie Pani Monika, która jest przedstawicielką Agencji Credo PR współpracującej z firmą TENEX. Tenex z kolei jest dystrybutorem na polskim rynku kosmetyków między innymi holenderskiej marki Hegron - producentem kremu do rąk i paznokci, który podbił moje serducho.


Krem ten jest niby antystarzeniowy, ale moje włókna kolagenowe zanikają, więc i ręce się starzeją, dlatego mogę go spokojnie stosować ;D 
Kremik zawiera pantenol i koenzym Q10. Nie ma on tłustej konsystencji, dobrze się rozsmarowywuje i jeszcze lepiej się wchłania. Potrafi przynieść ulgę naprawdę wysuszonym dłoniom. Nie wiem, czy wzmacnia paznokcie tak, jak obiecuje producent - nie zwracałam na to uwagi, bo nie to było celem moich testów. Gwarantuję, że krem jest wart zakupu i sprawia, że ręce stają się nawilżone, a efekt ten zostaje nawet po ich umyciu. 


Stał się on moim ulubieńcem i obowiązkowo znajduje się w mojej torebce, a sprytna 100 ml tubka jest poręczna i nie zabiera dużo miejsca. Chętnie zamówię go ponownie.
Dostępny jest on w sklepie internetowym klik, gdzie znajdziemy także inne kosmetyki marki Hegron, które sprawdzają się u mnie naprawdę rewelacyjnie. Już niedługo w poście opiszę kolejny z nich ;)


Słyszałyście wcześniej o kosmetykach Hegron? Używałyście?

17 komentarzy:

  1. To prawda, borowinka pachnie bardzo specyficznie, ale można się w tym zrelaksować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale kremy do rąk uwielbiam i zawsze mam nadmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyłaś mnie, bo pierwszy raz czytam o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie znam tej firmy... :) Ja używam neutrogeny do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam. Ja zmuszam się do używania kremu do rąk. Ciągle zapominam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj zaczęłam ostro testować kremy do rąk! :) nie noszę rękawiczek, więc czas najwyższy zadbać o moje łapki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:-)
    Też jestem z Kielc
    Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, nie stosowałam. ale wygląda zachęcająco. ja mam teraz krem do rąk i paznokci z Sanoflore, z miodem, tez jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z Hegronu mam odżywkę do włosów i bardzo lubię :) kremu nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nawet nigdy o tej firmie, ale kremik kusi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten krem, ale prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o cos nowego :) juz na GFC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie slyszalam o tej firmie, cos zupelnie nowego:) Ja jednak zawsze ratuje się kremem neutrogena, który tez bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tej marce ale krem wydaje się wart zakupu!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)