piątek, 28 grudnia 2012

Nawilżająca pomadka-błyszczyk Celia Nude 602

Po ostatnim niekosmetycznym poście pora na recenzję mojego grudniowego hitu. Mowa tutaj o znanej wśród blogerek pomadce-błyszczyku firmy Celia.


Pomadka ta ma bardzo eleganckie złote opakowanie i na pierwszy rzut oka nie powiedziałabym, że kosztuje ok. 10 zł. Wybrałam dla siebie kolor numer 602. 


Konsystencja pomadki jest dość miękka, bez problemu się rozprowadza. Pozostawia usta nawilżone z lekkim, subtelnym połyskiem. Stopień pigmentacji regulujemy same, ponieważ jeśli nałożymy odrobinę szminki - kolor będzie praktycznie niewidoczny. Pomadka ta rzeczywiście ma w sobie coś z błyszczyków, ponieważ bardzo ładnie odbija światło. 


Plusem jest to, że nie skleja ust i nie zbiera się w załamaniu kącików. Nie przyciąga także włosów jak magnes, co niektóre błyszczyko-szminki powodują. Z upływem czasu nie zsycha się na ustach. Kolor pozostaje ok 2-3 godzin stopniowo i równomiernie ścierając się z ust. Na okres zimy jest idealna, ponieważ nie tylko nadaje kolor, ale nawilża a przez to chroni nasze usta przed pękaniem.

Macie ją? Jak oceniacie?

19 komentarzy:

  1. nie mam ale słyszałam duzo dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam ale podoba mi isę jej delikatność

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma i akurat ten kolor bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie bez przerwy te pomadki Celii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że nawilża. Faktycznie, teraz jest to bardzo potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale poluję na nią. Póki co nie ma tego koloru, którego szukam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale bardzo ładny kolorek taki delikatny wygląda na zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją tylko inny odcień i jak dla mnie jest 8\10 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo delikatny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z delii nie miałam jeszcze pomadek, ale wszystko przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ją- lubię lubię bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam :) wydaje się byc fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam i kocham ją nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzac na sama pomadke myslalam, ze bedzie wyrazistrza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myslalam, ale jest jaka jest i taka ja uwielbiam ;D

      Usuń
  15. Uwielbiam ją używać do mocniejszego makijażu oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny kolor.


    Pozdrawiam i zpraszam do udziału w konkursie :)


    http://eva-style.blogspot.com/2012/12/konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)