czwartek, 3 stycznia 2013

Oczyszczjąco-nawilżająca algowa maska do twarzy BingoSpa

dziś pora na recenzję maseczki algowej. Na początku testowałam ją ja, a później podzieliłam się nią z Agatą, która pomaga ogarnąć mi te wszystkie nowości kosmetyczne.


Jak widzimy na opakowaniu, maska przeznaczona jest do cery normalnej, a jej zadaniem jest oczyszczanie i nawilżanie delikatnej skóry twarzy oraz szyi. 


Maska ta zawiera kompleks algowy oraz kolagen. Ja z Agatą stosowałyśmy maskę regularnie, co drugi dzień, pozostawiając ją na około 15-20 minut. Efekt nawilżenia skóry widoczny był już po pierwszym użyciu. Skóra była miękka, delikatna i odświeżona. Maska ma piękny zapach i przyjemną żelową konsystencję. Po nałożeniu na twarz zastyga, dzięki czemu nie lepi nam się do ubrań czy włosów.


Jeśli chodzi o rzekome oczyszczenie - nie zauważyłyśmy go. Produkt ten jest wydajny, nie trzeba go dużo zużyć, żeby rozprowadzić na całą twarz i szyję.


Uznałyśmy, że produkt jest dobry i godny polecenia, tym bardziej za taką cenę, bo każdej z nas należy się odrobina przyjemności ;)

14 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie, ale ja szukałabym czegoś co dobrze oczyszcza buźkę ;)
    Jeżeli ktoś nie ma zbyt widocznie zapchanych porów to może się u niego sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zapchane pory to Ty już miałaś plasterki, które okazały sie hitem, wiec maseczka może być delikatniejsza ;)

      Usuń
  2. o! ma kompleks algowy to bardzo dobrze. i niby dzialaanie oczyszczająco- nawilżające ktorego zawsze szukam. rozejrze sie za tą maską :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to fakt niedrogi i fajnie ze zastyga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie zastyga do tego stopnia, żeby zegwać ją w jednym płacie, tylko trzeba zmywać ;)

      Usuń
  4. Wlasnie dzis czytalam na jednym blogu o Bingo Spa : ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja i ciekawy produkt. Ja chyba potrzebuje jednak czegoś mocniejszego...latka lecą
    Pozdrawiam i obserwuje Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę oczywiście, że kusi:) już gdzieś o tym kosmetyku czytałam, ale narazie musze zużyć to co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, recenzja sprzyja zainteresowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może i bym kupila, ale to wielkie opakowanie mnie przeraża ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś przetestować ponieważ jeszcze nigdy nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. BingoSpa mają całkiem ciekawe produkty i do tego tanie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)