poniedziałek, 4 lutego 2013

Moje nowe cacuszka + Liebster Blog Vol. 2

Hej, 
dziś zupełnie niekosmetycznie ;) Jak każda kobieta jestem jak sroka i uwielbiam wszystko, co się świeci - oczywiście w rozsądnych granicach, chociaż kicz też czasem bywa pod pewnym względem uroczy :) chciałam się pochwalić moimi nabytkami:


A teraz pora na odpowiedzi na zaległe tagi. Nie lubię o sobie pisać, nie każdy też lubi czytać na blogach tego rodzaju posty, ale tagi to świetny sposób, żeby poznać inne blogerki.

Do Liebster bloga zostałam tym razem otagowana przez Anabelle Beauty, a oto moje odpowiedzi na zadane przez nią pytania:

1. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato!

2. Przed snem zawsze...
Myślę o tym, co w ciągu dnia spotkało mnie przyjemnego i co następnego dnia mam w planach. Wszystko to przy muzyce w tle ;)

3. Nie wyobrażam sobie śniadania bez...
bez pośpiechu ;D śniadanie zawsze zostawiam na ostatnią chwilę i chyba już zawsze tak będzie.

4. Moim ulubionym sklepem jest...
Ulubionego nie mam, tym bardziej, że w każdym sklepie są innego rodzaju produkty. Mogę uogólnić, że uwielbiam drogerie i sklepy z ubraniami ;)

5. Miłość to dla mnie...
Ciężkie pytanie do zdefiniowania w kilku słowach. Miłość to uczucie między dwoma osobami, które powinno być prawdziwe i nigdy nie można narażać go na próbę.... Miłość to dla mnie poczucie bezpieczeństwa, zaufanie, szczerość i chęć spędzenia życia z osobą, którą się kocha, bez której każdy dzień jest bardzo ciężki.

6. Idealny mężczyzna powinien...
Następne ciężkie pytanie ;) Nie ma idealnych mężczyzn, ale kiedy kobieta się zakocha, to nawet facet mający milion wad będzie dla niej idealny. Ważne, czy on to doceni, czy zniszczy w jej oczach swój idealny wizerunek.

7. Pies czy kot?
Kot... mały, mruczący, cieplutki poprawiacz humoru ;)

8. Największym moim marzeniem jest...
Być zdrową i szczęśliwą. No i może zostać dobrą prawniczką ;D

9. Być kobietą to dla mnie...
Bycie pełną sprzeczności ;)

10. Ulubiona potrawa.
Lubię eksperymentować w kuchni, a gotowanie i jedzenie sprawiają mi mnóstwo przyjemności. Ale chyba taką potrawą, którą lubię najbardziej jest leczo - połączenie mięska i warzyw ;)

11. Gdybym mogła zmienić świat to...
To bym to zrobiła i zmieniłabym go na lepsze.


A teraz tag z bloga iv90 i jej 11 pytań do mnie:

1. Jak wygląda Twój codzienny makijaż?
Jest to podkład + tusz do rzęs. Czasami jest to jakiś cień na powieki w delikatnym, naturalnym kolorze.

2. Podkład mineralny czy płynny?
Płynny, zdecydowanie

3. Ile masz lakierów do paznokci?
Kilkanaście tygodni temu było ich 75, teraz... myślę, że około 85 ;)

4. Jaka jest według Ciebie najpiękniejsza piosenka o miłości?
Piosenka o miłości, niekoniecznie musi posiadać tekst o miłości... dla mnie taką piękną piosenką jest Wonderful Tonight Erica Claptona.

5. Jaki jest Twój ulubiony deser?
Napoleonka, ciastko WuZetka, Szarlotka... i gałeczka lodów!

6. Jaki jest według Ciebie idealny tusz do rzęs?
Ideałów nie ma, ale tusz, który mnie zadowala to MF 2000 kalorii, a ostatnio także żółty tusz Lovely.

7. Jakie są Twoje ulubione gry ?
 Kiedy ja ostatnio w coś grałam, chyba że w Block'd albo skrable na komórce ;)

8. Dlaczego założyłaś bloga ?
Mam dużo kosmetyków. Często szukałam informacji o produktach, które zamierzałam kupić w internecie. Pomyślałam więc, żeby założyć blog i dzielić się swoimi spostrzeżeniami odnośnie kosmetyków, których używam oraz mówić o moich hitach i bublach.

9. Jaki jest Twój ulubiony serial/sitcom?
Nie oglądam seriali w tv, ale kiedy mam chwilę, często buszuję po internetowych serwisach z serialami i wyszukuję perełki. Ostatnio namiętnie oglądam Suits i każdemu polecam ;)

10. W jaki sposób najlepiej się relaksujesz, wypoczywasz?
W domu przy ulubionej muzyce i wosku zapachowym w kominku... tak mogę odreagować każdy dzień i w zależności od nastroju dobrać muzykę.

11. Czy lubisz nosić biżuterię? Co najczęściej nosisz? Z czego wykonaną? 
Uwielbiam kolczyki, ostatnio moimi ulubionymi są kulki Swarovski. Jako że sama robiłam biżuterię, mam jej multum. Ale ostatnio zagustowałam w zegarkach i bransoletkach, co widać na zdjęciach na początku posta. Pokochałam także bransoletki z grawerami a'la Lilou, ale choruje na oryginalną Lilou, o taką:
Ale długi post, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ;)

25 komentarzy:

  1. Ojj o miłości pięknie napisane, tak przemyślanie ;)

    Ja mój żółty tusz do rzęs odłożyłam na "na potem", bo muszę zużywać wszystko po kolei ;P

    A ta bransoletka śliczniutka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za tą Shamballę to Ci nigdy nie wybaczę! Foch! ;(

      Usuń
    2. jak to śpiewał klasyk "miłość ci wszystko wybaczy" więc... nie udawaj takiej sfochowanej ;D

      Usuń
  2. o miłości i o idealnym facecie napisane super! Podoba mi się twój sposób myślenia

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko z biżu jest cudowne - może się podzielisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooooo łał <3 Ale świetne cacuszka!!! :)
    I jak fajnie Ciebie bardziej poznać :) Twoja definicja miłości zdecydowanie mi się podoba :)
    I łał! :D Ile lakierów! :D Ja mam 30coś i nie mogę tego zużyć :P
    Miłej nocy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bransoletki, zwłaszcza na 1 fot. Ogromnie mi się ostatnio podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria i zegarki <3

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nabytki :) Czarny zegarek-mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zegarki! :)
    zapraszam na moją aktualizację włosową - diametralna zmiana po dwóch miesiącach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarek złoty piękny poluję na taki;) To prawda miłość jest trudną definicją;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne te zegraki, musze sb taki sprawic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postaram się coś niedługo stworzyć z jego udziałem (pigment kobo), żebyś nie musiała za długo czekać ;] :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pierwszy zegarek, jest przepiękny:) i drugi też bardzo mi się spodobał, już dawno planowałam kupić jakiś złoty, ale w sklepach czy na all nic nie wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy nowa notka? :( Ale Ci pospamuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam tą bransoletkę swarovskiego, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post;D
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)