środa, 20 lutego 2013

Mydła do kąpieli Ziaja - moje małe umilacze ;)

Witam witam...
i o zdrówko pytam ;) jest środek tygodnia, a ja siedzę w domu leniąc się maksymalnie. Wreszcie mam kilka chwil dla siebie i korzystam z nich, jak tylko mogę! Dziś poranną pobudzającą kąpiel zafundowałam sobie w towarzystwie Maziajek o zapachu bąbelkowej coli i pomyślałam, że post poświęcę właśnie na przybliżeniu wam mydełek do kąpieli firmy Ziaja.



Oto zdjęcia moich trzech ulubionych wariantów zapachowych, chociaż inne też są niczego sobie ;) Najbardziej moje serce podbiły Maziajki bąbelkowa cola. Jest to produkt stworzony z myślą o dzieciach, testowany dermatologicznie pod okiem lekarzy pediatrów i dermatologów. Jest więc on bezpieczny zarówno dla nas, jak i dla najmłodszych i może być skuteczną zachętą dla brudasków unikających kąpieli ;) Zapach jest intensywny, na mnie działa naprawdę pobudzająco. Dostać możemy także Maziajki o zapachu gumy balonowej i wiśniowego lizaka! 


Skład nie zachwyca, jak na produkt przeznaczony dla maluchów, ale przecież raz na jakiś czas możemy zrobić frajdę naszym zmysłom, bo zapach coli najczęściej kojarzymy z dzieciństwem.


A co myślicie o zapachu zielonego jabłka i agrestu? W zimowe wieczory jest idealny. Jego aromat roznosi się w całej łazience przypominając nam wiosnę i lato, które zbliżają się małymi kroczkami ;)
Podobnie jest z mydłem żurawinowo - poziomkowym. Po jego zastosowaniu jestem w stanie siedzieć i delektować się tym zapachem na mojej skórze. Jest przyjemny, ciepły, ale nie mdlący.


Wszystkie mydła do kąpieli Ziaja występują w plastikowych butelkach o pojemności 500ml i kosztują około 6-9 zł. Zapachy są intensywne, długo utrzymują się na skórze. Nie wywołały u mnie żadnych reakcji alergicznych. Nie wysuszyły mojej już suchej z natury skóry. Produkty już w minimalnej ilości bardzo dobrze się pienią, co sprawia, że są naprawdę wydajne. Pod prysznicem kształt opakowania ułatwia nam aplikację, ponieważ butelka dobrze leży w dłoni i posiada wygodny aplikator, który umożliwia wydobycie odpowiedniej ilości mydła. Ja używam go także na co dzień do mycia dłoni-ot taka mała aromaterapia ;) 

Znacie te umilacze? Lubicie je? :)

27 komentarzy:

  1. uwielbiam je są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tych akurat nie miałam ale miałam o zapachu gumy balonowej, uwielbiam ten żelik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhym, maziajki gume balonowa uwielbia ktos mi bliski ;) dla mnie troszke za slodki zapach

      Usuń
  3. mialam srodkowa wersje aczkolwiek za duza pojemnosc sprawila ze sie znudzilam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego mam kilka wersji zapachowych dla urozmaicenia ;)

      Usuń
  4. jak widzę Ziaje to jestem na tak!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo Ziaja- uwielbiam i cene i jakosc <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te żele :) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez uwielbiam te produkty.Ostatnio zakupilam sobie szampon+mydlo 2 w 1 ciasteczko waniliowe:) rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ich, a często spoglądam na nie w sklepie ;) Zachęcająco wygląda to jabłuszko :P

    OdpowiedzUsuń
  9. również nie miałam, ale zachęciłaś i to bardzo! :) uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe oooooo dziękuję Kochana:D :*
    Hehe eee tam, nikomu żadne szczęki nie opadną :P
    Bardzo lubię Ziaję :) Ja mam balsam kakaowy pod prysznic :D Achhhhh jak to pachnie!! :D Zresztą jak cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już nie bądz taka skromna ;D
      tamte zapachy tez uwielbiam, glownie zima, bo na lato sa dla mnie zbyt ciezkie ;)

      Usuń
  11. długo sie zastanawiałam nad tymi mydłami, ale jakoś nigdy nie mogłam ich kupić;)) Dobrze ze zrobiłas ten post bo na pewno kupię to o zapachu żurawinowo- poziomkowym:)
    Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w tagu:) http://lakieromania.blogspot.com/2013/02/o-jea-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurczę, pierwszy raz je widzę:D Moja ulubiona firma ma takie cudeńka, trzeba spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chciała ten truskawkowy :)))
    wpadnij do mnie :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmm ale słodziachhne !! <333


    ja teraz chce sobie sprawić żel pod prysznic z frutti malinkowy ;) ale te ziajki tez do mnie przemawiają !!!!

    Zapraszam na nowy pościk carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie ziaje!:D słodkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj ja je bardzo ale to bardzo lubię!!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie je, maja sliczne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też uwielbiam żele blubel :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja uwielbiam kokosowe i pomarańczowe mydło;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)