czwartek, 14 lutego 2013

Organizer Ślubny My Mission

Hej,
dziś walentynki - dzień, jak każdy inny, a jednak ma w sobie magię, którą odczuwają zakochani. Ja niestety nie przepadam za wszędobylskimi serduszkami i tym całym szaleństwem. 
Po ostatniej rozmowie z moją siostrą, która jest szczęśliwie zakochana i planuje ślub postanowiłam zrobić jej mały prezent. Obawiała się, że organizacja wesela będzie istnym szaleństwem, w którym będzie można się pogubić. Postanowiłam na Święto zakochanych znaleźć dla niej i jej narzeczonego organizer i w trakcie poszukiwań trafiłam na stronę My Mission.
 

Dzięki uprzejmości właścicieli firmy miałam okazję dostać taki Organizer Ślubny, za co serdecznie dziękuję!!

Przeglądając to cacuszko byłam w lekkim szoku, że organizer zawiera więcej kwestii, niż mogłabym przewidzieć. Jego twórcy pomyśleli naprawdę o wszystkim, począwszy od listy gości, poprzez usadzenie ich przy stole, kwestię DJ vs. zespół, po testy dla pary. Wszystko dodatkowo okraszone jest pięknymi zdjęciami. Same zobaczcie:


Posiadając taki organizer, przyszli Państwo Młodzi nie mają szans zapomnieć o czymkolwiek! Dodatkowo jest to także świetna pamiątka na lata.
Pisząc od podany na stronie internetowej firmy My Mission adres mailowy możemy liczyć na przemiłe doradztwo i odpowiedź na wszystkie pytania.
Ja planując swój ślub, także sięgnę po ten organizer, żeby wszystko mieć pod kontrolą ;)


A z okazji walentynek życzę Wam, żeby każdy dzień w Waszym życiu była jak walentynki - żebyście od rana promieniały, były obsypywane komplementami przez swojego mężczyznę i nie tylko ;D ) i dostawały kwiaty bez okazji. A dla samotnych Pań - by znalazły kogoś, z kim będziecie mogły dzielić to święto od przyszłego roku do końca życia ;)

13 komentarzy:

  1. Świetny organizer, super sprawa ;) Tobie również życzę spotkania tego jedynego, wyjątkowego i godnego Twego zaufania ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooo jaki świetny!! <3 kurcze, też by mi się taki przydał :D hehe :)
    I Tobie też Kochana życzę tego samego! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo już po zaręczynach jesteś więc szukaj takiego organizerka ;D
      dziekuje ;)*

      Usuń
  3. Fajny organizer, na pewno bardzo pomocny :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny jest taki organizer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie organizery są idealne dla roztargnionych Panien Młodych :) Na pewno o niczym nie zapomną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana aktualnie mam długie brązowe włosy takie jak przy stylizacjach;) Zdjęcie z nagłowka ma już kilka miesięcy;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)