wtorek, 26 lutego 2013

Pomarańczowy krem do rąk The Secret Soap Store

Hej,
jakiś czas temu szukając kremu do rąk próbowałam różnych produktów drogeryjnych z różnych marek i różnych półek cenowych. Moje dłonie niektóre z nich polubiły, innymi były zdecydowanie zawiedzione. Mój zmysł węchu też nie wszystkie akceptował. Stwierdziłam, że albo jestem za bardzo wybredna, albo moja skóra jest niereformowalna w trakcie zimy i nic już nie jest w stanie pomóc na jej pęknięcia. Na kilku blogach poczytałam o kosmetykach marki The Secret Soap Store i od razu w sklepie internetowym znalazłam kremik do rąk, który zamówiłam bez wahania.


Już od dawna używam masła karite do pielęgnacji mojego ciała i jestem z niego mega zadowolona, dlatego pomyślałam, że krem do rąk z zawartością 20% masła karite (shea) także świetnie się sprawdzi. Wybrałam dla siebie ten o zapachu pomarańczy i nie mogłam się doczekać, aż będę mogła poddać go próbie ;) Zakupiłam go za 18 zł + koszty wysyłki w tym sklepie i kiedy odpakowałam paczuchę byłam zachwycona ilością gratisów!


Kostka do masażu, mydełka i próbki kremów przekonały mnie do tej firmy w 100% i z pewnością niedługo je zakupię, ale póki co skupmy się na kremie. Był on zapakowany w proste kartonowe opakowanie, które robi wrażenie. Możemy na nim znaleźć takie informacje:


Po otwarciu tubki i wyciśnięciu kremiku na dłoń poczułam śliczny, bardzo delikatny zapach pomarańczy, który jak się później okazało, bardzo długo utrzymuje się na skórze. Bałam się, że krem może nie wchłaniać się zbyt dobrze i zostawiać tłustą warstwę, ale nic bardziej mylnego. Wystarczy niewielka ilość, żeby skóra moich dłoni odczuła ulgę, szczególnie w miejscach narażonych na pękanie.   Krem ma zbitą konsystencję i zdecydowanie należy do tych wydajnych.


Suche miejsca między palcami i przy paznokciach po kilku zastosowaniach kremu szybko wróciły do normy. Przestałam bać się ściągania rękawiczek na mrozie widząc w myślach spękaną, szczypiącą skórę! Po umyciu dłoni, nadal czuję nawilżenie. Z pewnością krem The Secret Soap Store jest droższy od marek drogeryjnych, ale zapewniam, że jest wart swojej ceny.

Znacie? Używacie?

28 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze tak ci sie spodobal : )Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tym produkcie ;) Zapowiada się bardzo ciekawie, ja jeszcze nigdy nie miałam przyjemności go używać, a szkoda, bo tak zachwalasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałaś przyjemności, bo kiedy Cię "częstowałam" to nie chciałaś! :P

      Usuń
    2. Bo zostawiłam dla Ciebie, żebyś miała na dłużej ;P

      Usuń
  3. ja mam bardzo suche dłonie i też mi nic z drogerii nie pomogło ;/
    może to coś pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy produkt z tego co widze; 0

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmmmmm nigdy nie słyszałam o tym :) Ja uwielbiam ostatnio maść z wit A, którą stosuję na.. wszystko :D hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostępna w każdej aptece, tania i wydajna, też jest alternatywa. Ciekawa jestem jakby sprawowała się w pielęgnacji dłoni :)

      Usuń
  6. Podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, nie używam, ale na bank kupię! choćby dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycił mnie ich krem do stóp, naprawdę rewelacja, ale to opakowanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no takie najprostsze z tych prostych ;D

      Usuń
  9. O widzę, że bardzo ładny skład ma :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ,nie używam ,ale zachęciłas do bliższego zapoznania się z produktem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam aż takich problemów z suchą skórą więc nawet wystarczy mi zwykły krem do rąk, bądź nivea:) Tego produkty nie używałam, ale prezentuje się bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, zapach pomarańczy w kremie do rąk zdecydowanie mnie przekonuje ;)) Jeśli się nie mylę, kosmetyki tej marki zaczęły sie pojawiać w Superpharm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, w SuperPharmie? to dobrze ;D nie będę musiała szukać w sklepach internetowych ;)

      Usuń
  13. Wyższa szkoła jazdy, jak bede miała gotówkę pewnie spróbuję :)

    ŚLICZNE opakowania - lubie takie klimaty ... pod kadzidła itd ^^
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam okropnie przesuszone dłonie :-( Próbuję ratować je Cetaphilem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo o tym nie slyszalam, ciekawe czy się sprawdza :)

      Usuń
  15. slyszalam o tej marce, ale nie mialam przyjemnosci niestety testowac ich kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz słyszę o nim, ale chetnie sprtóbuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kremik do stóp i jest bardzo fajny, nawet ostatnio go recenzowałam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. szukam właśnie czegoś co działa i ten krem wydaje się być dobry

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,
    chciałam jeszcze dodać, że krem ten jest bez parafiny dlatego jest tak doskonały do suchych dłoni.
    Posiadamy też w sprzedaży mydła bez parafiny oraz żele do mycia bez SLESów.
    Beata Gaia24.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)