czwartek, 28 marca 2013

Masło do ciała - Granat by Bielenda

Nie raz wspominałam Wam, że kosmetyki Bielenda przypadają mi do gustu, zwłaszcza masła, mimo posiadania  składzie parafiny. Testowałam już nawilżające masło awokado (klik) oraz natłuszczające - czarna oliwka (klik). To pierwsze jest zdecydowanie moim faworytem, jednak po piętach depta mu dzisiejszy bohater.


Masło do ciała  przeznaczone jest do skóry normalnej, ale ja - posiadaczka skóry suchej - jestem z niego bardziej zadowolona niż z innych produktów nawilżających i natłuszczających. Do tego zapach, który jest naprawdę obłędny i delikatnie wyczuwalny pozostaje na skórze kilka godzin. Idealnie nadaje się więc na okres wiosenny i letni.


Kolor masełka to bardzo delikatny róz. Jego konsystencja nie jest bardzo gęsta, przez co świetnie rozsmarowywuje się i wchłania, nie pozostawiając tłustych śladów na ciele i uczucia lepkości. 


Opakowanie zawierające 200ml produktu kosztuje 9-18 zł w zależności od sklepu i ewentualnej promocji. Masło to należy  do wydajnych produktów, dlatego polecam każdemu jego zakup. Zapach na pewno Was uwiedzie i będziecie do niego wracać tak, jak ja.

29 komentarzy:

  1. raz miałam okazje sie nim posmarować i faktycznie był fajny. No chyba sobie wezmę i następnym razem kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek i konsystencja mnie przekonują ;P A sama wiesz, że do maseł mi zawsze nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam kiedyś mojej mamie to masełko, jednak jeszcze go nie używała, ja mam peeling i jakoś nie moge przeboleć tego zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam i bardzo ciekawa jestem jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie wyglada apetycznie,
    granat ...

    hmmm...
    szukam jakiegos masła nie wiem które wybrać

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam granaty, a do tego kolor wygląda bardzo zachęcająco, więc na pewno je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Bielendy mam masło bawełna ale czeka na swoją kolej;) to maselko prezentuje się bardzo przyzwoicie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bawełna ma dla mnie zbyt slodki zapach, choc tez delikatny ;)

      Usuń
  8. mam go i jest na wykończeniu dlatego staram się zużywać inne, bo uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio zastanawiałam się nad masłem z bielady i chyba następnym razem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love body butters and this one looks great !!!:)
    Come and see me and if you want we can follow each other :)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ! nigdy nie używałam, a może zacznę bo na pewno pięknie pachnie ! :))

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez je baaardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i jest nawet całkiem okej, lubię kosmetyki tej firmy ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dawno nie uzywalam Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam bawełnę i baaaardzo się polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. mam go! rzeczywiście, godny polecenia, ma piękny zapach:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety dla mnie masła z Bielendy są jakoś za słabo nawilżające, chociaż muszę przyznać, że pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemnie TU

    *Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się z tym maslem nie polubilam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bielenda ma super opakowania i ogólnie kosmetyki :) To masło wygląda bardzo smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Błogosławieństwo Pana nad tym blogiem!

    OdpowiedzUsuń
  22. masła do ciała z bielendy jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz mam truskawkowe Joanny, ale i ten granat mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)