niedziela, 10 marca 2013

Żel pod prysznic Biały Jeleń z łopianem i jagodą

Produktem, którego recenzję dla Was przygotowałam jest żel pod prysznic z łopianem i jagodą marki Biały Jeleń.


Żel znajduje się w poręcznej przezroczystej butelce i kusi swoim fioletowym odcieniem. Wygodne zamykanie świetnie sprawdza się nawet kiedy mamy mokre ręce. Osobiście bardzo lubię produkty firmy Biały Jeleń za ich zwyczajne, proste opakowania, które nie są "naćkane". Stosowałam już wiele kosmetyków myjących tej marki, zarówno do ciała, jak i do rąk, włosów, czy do higieny intymnej i żaden nie okazał się bublem.


Mimo, że żel jest produktem hipoalergicznym przeznaczonym dla skóry wrażliwej, w swoim składzie już na drugim miejscu zawiera SLS, co mnie zaskoczyło. Ja rzadko po jakim kosmetyku myjącym czy pielęgnacyjnym miewam wysypkę, zaczerwienienia albo inne atrakcje skórne, dlatego nie miałam żadnych zastrzeżeń do jego użycia.


Ale do rzeczy... Produkt dostępny jest w butelce o pojemności 250 ml i kupić możemy go już za około 6 zł. Jest to rewelacyjna cena w porównaniu z jego jakością. Żel jest gęsty, co pozwala dozowanie go dostosowane do naszych potrzeb - nie wylewa się on z butelki, nie ześlizguje się z dłoni ani myjki. Wystarczy jego niewielka ilość, żeby umyć całe ciało, ponieważ pieni się naprawdę świetnie - jest więc bardzo wydajny. Na początku miałam obawy co do zapachu, który jest co prawda delikatny, ale wydawał się być lekko słodkawy, a za takimi nie przepadam. Jednak w użyciu podczas kąpieli lekka woń żelu była bardzo przyjemna i nie utrzymywała się długo na skórze, więc nie kolidowała z zapachem balsamu czy masła, którego używałam po osuszeniu ciała. Żel ten nie wysuszył mojej skóry ale niestety efektu super nawilżenia także nie zauważyłam.


Ja sięgnę na pewno po inne nowe warianty zapachowe żeli pod prysznic Biały Jeleń, bo uważam, że są to produkty godne uwagi i wypróbowania.

A Wy co myślicie o produktach marki Biały Jeleń? ;)

20 komentarzy:

  1. biały jelen jest swietnt własnie dla wrazliwców i alergikow

    OdpowiedzUsuń
  2. nie myłam sie jeszcze białym jeleniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka, na pewno będziesz z tych kosmetyków zadowolona, mnie się biały jeleń zawsze kojarzył z dobrą jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno kupiłam szampon i bez odżywki ani rusz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szamponu jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;) ale ja zawsze do każdego szamponu stosuję odżywkę ;)

      Usuń
  5. Lata tradycji ukształtowały te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a teraz z czasem pojawia się coraz więcej nowości i oby tak dalej :)

      Usuń
  6. Lubię mydło w płynie Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chetnie wyprobuje
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem, bo zawsze żyłam w przekonaniu że biały jeleń to szare, zwykle mydło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, do momentu kiedy moja mama nie zaczęła kupować żele do higieny intymnej i żele pod prysznic ;)

      Usuń
  9. Dzisiaj byłam w Rossmanie i zakochałam się w nowej Isanie, a właściwie w jej zapachu. :D Chyba ją kupię, i będę stosowała na zmianę z Alterrą ;-)

    Po raz pierwszy widzę ten żel. Lubię jagodowe kosmetyki, więc może by mi przypadł do gustu. Jednak raczej nie wypróbuję, bo większość kosmetyków BJ cechuje wyjątkowo słaba dostępność (przynajmniej w moim mieście). Miałam kiedyś ich mydło w płynie i było całkiem ok, ale nie na tyle aby kupić po raz kolejny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam przyjemności używać - mam jeden żel pod prysznic, ale czeka na swoją kolej ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z białego jelenia są naprawde dobre!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szampon z bawełna bardzo dobrze się u mnie sprawdzał więc z przyjemnością wypróbuje żelu jak tylko rzuci mi się w oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam i bardzo lubiłam dopóki nie dowiedziałam się, że te produkty zawierają wyciągi z tłuszczu jelenia. Skutecznie mnie to zraziło do tej marki:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)