piątek, 5 kwietnia 2013

Cienie do powiek NYC

Hej,
dziś szybki post o cieniach do powiek marki NYC. 


Od razu napiszę, że zdjęcia są takiej jakości jak cienie - aparat chyba wyczuł, że nie musi się wysilać ;) Cienie znalazłam na allegro i zakupiłam w hurtowni kosmetyków z mojego miasta. Kosztowały niecałe 5 zł i kolorki były idealne do codziennego makijażu więc się skusiłam.

 

Przy pierwszym użyciu stwierdziłam, że nie są one warte swojej ceny, a przy kolejnym - utwierdziłam się w tym. Ich jakość jest KOSZMARNA! Bez bazy jasnego cieni na powiece prawie nie widać i po godzinie w magiczny sposób znikają. Na bazie odcienie są odrobinę mocniejsze i trzymają się także odrobinę dłużej. Zdjęcie mówi samo za siebie:


Opakowanie nie było wyposażone w lusterko, ale znalazł się aplikator z pędzelkiem, który zawsze może się przydać więc zostawiłam go, a cienie... wyrzuciłam z wielkim hukiem!

 

Widziałam ostatnio inne cienie tej firmy w różnych kompozycjach kolorystycznych i omijam je szerokim łukiem. Korzystałyście z tych produktów? Sprawdziły się u Was? Może te moje są jakieś felerne?

24 komentarze:

  1. mam w kolorze żółtym i pomarańczowym i są całkiem niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że mnie ostrzegłaś - chciałam kupić zestaw do brwi, ale jednak skuszę się na inną firmę :P Dzięx! :)
    PS: Nie ma to jak moje Sleeki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, sluchaj mnie, a wyjdzie ci to na dobre Sleekomaniaczko ;D

      Usuń
  3. kolory fajne, szkoda, że taka słaba jakość... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam paletkę NYC i oddałam - nie lubiłam jej ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja do tej pory też nie, a na pewno do tej firmy nie powrócę ;)

      Usuń
  6. Kolory są piękne, ale pigmentacja słaba;/
    Świetny blog, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. :) To niech nie czeka, zacznij jej używać, bo naprawdę działa cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki śliczny komplecik :D Idealny na szybki codzienny mejkap ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Do dzienniaków w sam raz, szkoda że pigmentacja taka marna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja omijam takie wynalazki, jak coś jest za tanie to można przewidzieć, że będzie do kitu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz jak to jest... kobieca ciekawość ;)

      Usuń
  11. Lubie takie kolorki na powiekach ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, za ładnie się nie prezentują :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, że są one przeznaczone nie do powiek, tylko do brwi, może tam trzymałyby się znacznie dłużej i nakładały lepiej. Ale skoro na powiekach okazały się być bardzo nietrwałe, to pewnie na brwiach jakiejś ogromnej różnicy nie będzie. Szkoda, bo kolorki całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, do brwi jest inny zestaw z woskiem :)

      Usuń
  14. Szału nie robią. Jak już z bazą źle, to słusznie, że wyrzuciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. kolorki ładne, ale szkoda, że te cienie są takie fatalne;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam zupełnie ale już wiem że się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam i się raczej nie skuszę, bo widzę, że nie warto. Dobrze, że chociaż drogie nie były, to dużo pieniążków nie zmarnowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądają te cienie, a szkoda że już takie fajne nie są...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)