piątek, 26 kwietnia 2013

Kod rabatowy na kosmetyki The Secret Soap Store!

Hej,
jakiś czas temu opublikowałam na blogu recenzję rewelacyjnego pomarańczowego kremu do rąk The Secret Soap Store (tu). W komentarzach pisałyście, że nie znacie tej firmy, że nie miałyście z nią do czynienia. Teraz możecie to zmienić! 


Sklep internetowy gaia24 posiada w swoim asortymencie mnóstwo kosmetyków The Secret Soap Store w cenach niższych niż na stronie producenta! Przesyłka także jest tańsza. No i wreszcie zamówienia, które realizowane są dużo szybciej - mam porównanie, ponieważ zamówienia składałam na obydwu stronach i ze sklepu gaia24 paczuszkę dostałam po 2 dniach, a ze sklepu firmowego po tygodniu.


Od właścicielek gaia24 po ostatnio umieszczonym poście dostałam paczuchę, z której jestem bardzo zadowolona! Znalazły się w niej próbki: mojego ulubionego kremu - o zapachu pomarańczy oraz zielonej herbaty, emulsji do ciała argan&goats, olejku do ciała o zapachu drzewa sandałowego.


Oprócz tego 3 mydełka (pomarańczowe, argan&goats, z czarnym pieprzem), kostka do masażu


oraz próbki mleka do kąpieli i soli do kąpieli wanilia&goździk!

zobaczcie-mleko do kąpieli to maleńkie granulki


O maśle shea do ciała argan&goats nie wspomne! Możecie sobie wyobrazić moją radość ;)


Zachęcam Was do zapoznania się z produktami The Secret Soap Store, ponieważ są one naprawdę warte uwagi, szczególnie kremy do rąk i masła do ciała, które zdecydowanie podbiły moje serducho!

17 komentarzy:

  1. Ale ta sól do kąpieli jest piękna, jak małe koraliki fluorytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, może być ozdobą wsypana w szklane naczynie ;)

      Usuń
  2. nie kus! musze isc chyba na odwyk kosmetyczny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. No to teraz testuj mała! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja już z tymi kosmetykami miałam do czynienia więc to już nie testy tylko czysta przyjemność ;D

      Usuń
    2. Ale recenzji to ja za dużo tutaj nie widziałam tych produktów :P

      Usuń
  4. Sól do kapieli ma bardzo ładne kryształki, zakochałam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja musze zacząć oszczędzać . Nie pora na nowości;d;d

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie znam. ale może kiedyś będzie okazja zapoznać. mam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne info, rozejrzę się tam :)

    Zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie http://zajrzyjdoszufladki.blogspot.com/2013/05/rozdanie-1.html

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ten sklep :D Fajnie, że jest zniżka może coś uda mi sie zkuapić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydełka są urocze ;) Ja już znam ten sklep :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)