środa, 24 kwietnia 2013

Lakier do paznokci Miyo Princess

Hej, 
jakiś czas temu chwaliłam się nowymi lakierami firmy Miyo i pierwszym z nich, który wypróbowałam (klik). Następny miał być zielonkawy, ale nie miałam czasu na dokładne malowanie paznokci  (co widać na zdjęciach) więc skusiłam się na odcień 08 - Princess.


Nałożyłam 2 warstwy, ale to nie jest odcień, jaki ja preferuję. Od lakieru oczekuję całkowitego krycia i koloru - tak, żeby nie było widać płytki paznokcia.


Lakiery w takich odcieniach, jak ten, według mnie idealne są dla nastolatek, które do szkoły nie powinny nosić mocno pomalowanych paznokci. Ja do nastolatek nie należę, a lakier kupiłam ;) Jednak zakup ten był z myślą o tym, żeby aplikować go na inny kolor, np. na róż.


Koszt lakieru to około 5 zł. Bardzo fajnie się rozprowadza, szybko zasycha i opalizuje na różowo. Możemy poczuć się jak Princess za tak niską cenę ;)


Swoją drogą, nie każdy wie, że Miyo to marka produkowana przez Pierre Rene. 
Podoba Wam się taki delikatny kolor na paznokciach?

21 komentarzy:

  1. Ja nie wiedziałam :)
    Podoba mi się,dla mnie do pracy byłby idealnym rozwiązaniem :)
    Ale świetnie wygląda jak nałoży się na niego brokat ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę mocniejsze, bardziej kryjące akcenty na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny delikatny kolor, na Twoich paznokciach pieknie wyglada ale na moich napewno by sie tak nie prezentowal. Też oczekuje od lakierów pełnego krycia, nie lubie prześwitów :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wole zdecydowanie bardziej kryjace lakiery i intensywniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. krycie bym powiedziała, że zerowe praktycznie. nie lubię strasznie takich lakierów, które tak prześwitują. może na jakimś kryjącym różu by ładnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatny kolorek, podoba mi sie! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miyo tak samo jak i My Secret - dzieci Pierre Rene ;)
    uwielbiam ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie kupiłam w tamtym tygodniu ten sam lakier :D I bardzo mi sie podoba jak sie mieni ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest! :3
    A ten kolorek na prawdę świetny ;)
    Ja osobiście wolę pastelowe ;)
    Neonowe też bardzo ładne są ;*
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki taki subtelny i kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatny, fajny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że są tak słabo dostępne, buu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jakos nie przepadam za takimi transparentnymi lakierami..

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor mi się bardzo podoba!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie odrobinę za delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny efekt, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny efekt Ci wyszedł, idealny do frencha :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)