niedziela, 7 kwietnia 2013

Lakier Miyo Baby Blues

Hej,
dziś chciałam się pochwalić moim nowym nabytkiem, jakim jest lakier Miyo w kolorze Baby Blues...



Lakiery Miyo dostępne są w ciekawej gamie kolorystycznej za około 5 zł za buteleczkę. Ja skusiłam się na trzy lakiery i błyszczyk:


Do uzyskania ładnego krycia musiałam nałożyć 3 warstwy lakieru. Wiadomo, że im więcej lakieru, tym krótsza jego żywotność, bo szybciej odpryskuje, zdziera się, bądź schodzi z paznokcia płatam. Po 2 dniach (w tym po sobotnich porządkach i wielkim gotowaniu) na jednym paznokciu zauważyłam lekkie przetarcie na kciuku - wynik jest całkiem niezły!


Pędzelek nie jest najgorszy, ale mogłoby być lepiej - włosie oddziela się od siebie. Kształt zakrętki, mimo że kwadratowy, to dobrze leży w dłoni, ponieważ nie jest ona ani za krótka ani za długa.


Miałyście jakieś produkty Miyo? Chwalicie je sobie czy wręcz przeciwnie? Następnym kolorkiem na moich paznokciach będzie odcień zieleni - kiwi ;D


Kobietki, przywołujmy wiosnę kolorkami! :)

27 komentarzy:

  1. Śliczne Kolorki.< 3 Mi się strasznie podobają.; *
    Obserwujemy ? Odpowiedź.: )
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, piękny, pastelowy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny <3 mam kilka i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności ;)
    Ten zielonkawy chcę zobaczyć na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo łady jest ten kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing nailpolish! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie lakiery miyo, sama mam rowniez 3:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mnóstwo z Miyo! Najwięcej cieni, a tuż za nimi właśnie lakiery ;) ten różowy i kiwi też posiadam :D + za jakość kosmetyków (spróbuj błyszczyki:P)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaaaa jakie cudowne kolorki :) Mam też lakier w kolorze porcelanowym tej firmy - jestem bardzo zadowolona.
    P.S. Świetna recenzja - jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor ale Miyo jest mi nieznane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Baby Blues jest mistrzowski! chcę go *.*
    ja mam jakiś szary z drobinkami i nawet go lubię :)
    heh niestety z kryciem jest słabo ale u mnie lakier ostatnio na paznokciach 2 dni to max ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor, poluję na taki! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten MIYO! Lubię takie błękity na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Typowo wiosenny i ładny kolorek;) nie miałam jeszzd miyo ale to nic straconego; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam ten różowy i nakładam max 2 warstwy bo on daje tylko fajny połysk i się mieni :)) Jest prze śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolory :) gdzie można kupić te lakiery ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie internetowym pierre rene http://www.pierrerene.pl/category.php?id_category=16 :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo :)

      Usuń
  17. Cudowny, muszę go mieć, taki lekki i delikatny ;))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)