sobota, 18 maja 2013

Kozie mleko do kąpieli The Secret Soap Store

Hej,
jakiś czas temu pokazywałam Wam paczuszkę z kosmetykami The Secret Soap Store, które zobaczyć i zakupić możecie tu.



Wśród tych kosmetyków do pielęgnacji znalazła się próbka mleka koziego do kąpieli. Była to dla mnie nowość, ponieważ nigdy nie miałam do czynienia z tego typu produktami.


Mleko ma formę maleńkich białych drobinek, w których możemy znaleźć różne dodatki w zależności od zapachu jaki posiadamy. A ja w swojej naiwności myślałam, że skoro coś nosi nazwę mleka to jest w postaci płynnej ;D


Do jednej kąpieli wystarczy garść produktu. Ja osobiście wolę korzystać z prysznica, za to moim stopom często funduję domowe SPA i właśnie tak wykorzystałam próbkę mleka koziego. Po 15 minutach kąpieli moje nogi były mięciutkie, a zapach, jaki unosił się znad miseczki, w której stopy moczyłam, był po prostu nieziemski. Delikatny, lekko słodkawy ale nie mdlący. 


Piana była naprawdę duża,a woda miała mleczne zabarwienie. Podejrzewam, że w wannie przy użyciu dużo większej ilości wody, jej kolor byłby tylko troszeczkę zmieniony. W kieliszku na zdjęciu powyżej znajduje się próbka tego, co za sprawą mleka było w misce-czyż nie wygląda to jak pyszny koktajl? ;)
Po zakończonym "zabiegu" ten zapach cały czas jeszcze za mną chodził, z tego wniosek, że utrzymuje się długo na skórze.


Kozie mleko do kąpieli według mnie będzie świetnym prezentem dla naszych mam, które już niedługo mają swoje święto ;)
Możecie zakupić je tu wykorzystując rabat na hasło: madaleine90 :)

12 komentarzy:

  1. myslę ,że to dobry prezent ale nie tylko dla mam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla wszystkich miłośniczek kąpieli ;)

      Usuń
  2. Sama chcę taki prezent, uwielbiam kosmetyki kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mleczne i miodowe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania!
    Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jest to kozie mleko do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm :P nie wiem czemu ale zachcialo mi sie czegos dobrego :P tak apetycznie wyglada zmieszane te kozie mleko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam również od nich takie mleko - cudowność po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem takiego mleka w proszku :) Może kiedyś sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz w życiu widzę coś takiego :D Kurcze aż żałuję, że mam prysznic, może bym była jak Kleopatra xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj ale mnie skusiłaś tym produktem:D szkoda tylko, że nie miałabym go gdzie wykorzystać:( W takich momentach żałuję, że mam prysznic:D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)