poniedziałek, 17 czerwca 2013

II Świętokrzyskie spotkanie blogerek kosmetycznych

Hej,
15 czerwca 2013 r. miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek z województwa Świętokrzyskiego. Mimo nazwy, nie brały w nim udziału tylko dziewczyny z Kielce i okolic ale także z Krakowa, Częstochowy czy Chełma.



Spotkanie zorganizowane było w kieleckim lokalu Tiffany Cafe, który osobiście bardzo lubię i mam z nim bardzo miłe wspomnienia. Wszystko zaczęło się od "wykładu" Pani Basi na temat kosmetyków firmy Mariza. Mogłyśmy obejrzeć  kosmetyki, powąchać je, wypróbować lakiery, podkłady i inne cacuszka.


Następnie dwie Panie Agnieszki zaprezentowały nam kosmetyki firmy Mary Kay.  Wykonały na każdej z nas zabieg "satynowe dłonie". 


Na koniec pomalowały dwie ochotniczki dobierając kosmetyki kolorowe idealnie pasujące do ich cery.


Moje serce podbił ten róż:


Na koniec Angel przedstawiła nam kilka przydatnych informacji na temat składu kosmetyków oraz zaprezentowała działanie parafiny wykorzystując do tego folię.


A oto upominki, jakie wróciły ze mną do domu:


Uczestniczki spotkania:
1. Monika (organizatorka) http://kulkaowszystkim.blogspot.com/

13 komentarzy:

  1. Ooooo ile babeczek, i pomyśleć, że miałam tam być
    I jak atmosfera, wrażenia? Bo mało opisałaś, a bardzo ciekawa jestem jakie dziewczyny są w "realu" :)

    Ile cudowności do testów, zazdraszczam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było przyjechac, tego nie da się opisać w kilku słowach / wyrazach :)
      nie zazdraszczaj, podzielę się! :D

      Usuń
    2. To następnym razem może uda mi się dojechać i przekonać na własnej skórze ;P

      Usuń
  2. Oo toż to w moim mieście a ja nic nie wiedziałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ musiało być fajnie. Doborowe towarzystwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne takie spotkanie :) Chętnie wzięłabym udział kiedyś w podobnym spotkaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takich spotkań! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są naprawde dobrym pomysłem;) warto się poznac tez poza blogiem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja następnym razem też się piszę na takie spotkanie, mało znam blogerki z Kielc i okolic a chętnie bym się zapoznała ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)