środa, 26 czerwca 2013

Relaksujący wieczór w towarzystwie scrubu / peelingu cukrowego Pat&Rub

Hej,
kilka miesięcy temu moja skóra była wysuszona bardziej niż zwykle z powodu niskich temperatur. Szukałam więc kosmetyków, które poradziłyby sobie z jej pielęgnacją, a dodatkowo byłyby zrobione z naturalnych składników. Tak trafiłam na balsamy firmy PAT&RUB. Zachęcona ich pozytywnym działaniem marzyłam o peelingu, który potem został mi sprezentowany przez osobę, która słuchała moich westchnień do niego :) Peeling trafił do mnie pięknie zapakowany, aż szkoda mi było psuć tego efektu.



Po odwiązaniu wszystkich ozdób moim oczom ukazał się bardzo duży plastikowy słoiczek o pojemności 450 ml! Mało tego- teraz te scruby w starej cenie mają pojemność 500 ml, więc naprawdę warto w nie zainwestować!


Opakowanie jest delikatne i estetyczne. Nie musimy się martwić, kiedy zabieramy ten scrub ze sobą w podróż, ponieważ pod zakrętką posiada on dodatkowe wieczko zabezpieczające.


Scrub i inne kosmetyki pielęgnacyjne Pat&Rub w zielonej szacie graficznej pochodzą z serii relaksującej o zapachu trawy cytrynowej i kokosa. Początkowo trudno mi było wyobrazić sobie to połączenie, ale kiedy otworzyłam słoiczek nie mogłam się oprzeć i cały czas wąchałam to cudo :) Zapach jest bardzo orzeźwiający-na lato idealny. Konsystencją ten scrub mnie zaskoczył, ponieważ peelingi i scruby, których używałam do tej pory miały zupełnie inną konsystencję, były barwione, granulki nie oddzielały się od części płynnej. To wszystko dlatego, że tamte produkty nie były wykonane z naturalnych składników, a ten balsam jest- połączenie cukru trzcinowego i olejków działa na moją skórę zbawiennie. 


Produkt jest bardzo wydajny, świetnie radzi sobie ze zdzieraniem martwego naskórka, nie raniąc i nie podrażniając naszej skóry. Pod wpływem ciepła dłoni i ciepła ciała, w które go wmasowujemy, cukier trzcinowy rozpuszcza się, a olejki nawilżają i natłuszczają naszą skórę, która nie wymaga już późniejszego jej balsamowania.


Zawiera:
- kryształki cukru trzcinowego *- złuszczają martwy naskórek i wygładzają skórę
- olejek z trawy cytrynowej - odświeża, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
- oliwa i masło z oliwek* - wygładzają i koją
- masło shea* - nawilża i zmiękcza
- olej babassu* - uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
- olej jojoba* - wzmacnia skórę i dodaje jej sprężystości
- masło z awokado * - natłuszcza i regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi w tym promieniami słonecznymi
- masło kakaowe* - uelastycznia i koi podrażnienia
- wosk pszczeli - uelastycznia i zmiękcza
- naturalna witamina E* - wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
- inne roślinne substancje natłuszczające i nawilżające*
*surowce z certyfikatem ekologicznym



Ja jestem wierną fanką kosmetyków pielęgnacyjnych Pat&Rub i będę po nie sięgać regularnie, a dla Was przygotuję recenzje kilku innych produktów z tej firmy. Teraz marzy mi się zestaw z serii Home Spa, bo wszystkie inne już miały okazję rozpieszczać moje ciało i zmysły :)

Niestety ceny kosmetyków PAT&RUB nie należą do najtańszych, choć według mnie są one adekwatne do jakości i pojemności. Często możecie spotkać promocje i rabaty na poszczególne produkty tu-w sklepie internetowym :)

Znacie serię relaksującą Pat&Rub? Lubicie tego rodzaju, naturalne kosmetyki?

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peeling żurawinowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, tamten zapach też uwielbiam :)

      Usuń
  2. Twoja recenzja brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jako peeling jest przeciętny, ale idealnie sprawdza się w sezonie jesień/zima kiedy mam kompletnego lenia z balsamowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem zwolenniczką mocnych zdzieraków, jednak wiem, że są one samą chemią, a ten scrub na dobrą sprawę można byłoby jeść :P

      Usuń
  4. Ale pięknie został opakowany, aż zal otwierać :) Recenzja kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Pat&Rub;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam markę - i ten zestaw mam już upatrzony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam, moja skóra tym bardziej :)

      Usuń
  7. Wstyd się przyzna, ale jeszcze nie miałam żadnego preparatu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też do niedawna żyłam w niewiedzy, że istnieje taka marka- nie wiem gdzie się uchowałam ;)

      Usuń
  8. Rewelacyjne są kosmetyki tej firmy, nie tylko dla dorosłych, ale dla maluszków też :) Cena trochę przeraża, ale za jakość trzeba płacić...niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla maluszków w sumie też możemy stosować, szczególnie osoby z atopową skórą :)

      Usuń
  9. Z chęcią bym spróbowała ale cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli załapiesz się na promocję i przeliczysz cenę na pojemność, to nie będzie ona wyższa niż cena drogeryjnych, chemicznych scrubów :)

      Usuń
  10. Trawa cytrynowa! Mój ulubiony zapach ;) Ale niestety cena wysoka :( A dla studentki to niestety dużo, no ale może kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem, że Twój zapach, chcesz spróbować-mogę Ci dać próbeczkę :) biedna studentko :)

      Usuń
    2. Chętnie :P To Ty pracujesz, a nie ja :P Ja teraz na oszczędnościach lecę

      Usuń
    3. Kochana, troszkę Ci tu pospamuję, zapraszam do mnie na nowość ;) :*

      Usuń
  11. Jestem ciekawa jak pachnie :) Dla mnie cena jest za wysoka jak na zwykły peeling :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę drogo, ale jak dobre to warto;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bardzo lubię domowe peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam peelingi cukrowe, więc myślę, że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)