niedziela, 21 lipca 2013

Mix zdjęć / 1

Hej, 
bardzo lubię mixy zdjęć pojawiające się na blogach, dlatego postanowiłam także u siebie wprowadzić taki "cykl" postów :) 


1. truskaweczki i poziomki z tatusiowej działki
2. piękny bukiecik, jaki dostałam
3. moja wygrana w konkursie Pat&Rub! Zestaw, który był na 1szym miejscu na mojej liście must have :)
4. woski, które podbiły moje serce- szczególnie dragon fruit i cherry!
5. dzisiejsze niebo bez żadnej chmurki
6. świeża mięta też z tatusiowego ogródka
To było fotograficzne streszczenie ostatnich 3 dni. A jak Wam minął weekend?
 

20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:),zapraszam do mnie na konkursik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mięta wyglada pięknie:) zapraszam i proszę o pomoc;)

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawki z własnego ogródka smakują zawsze najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak moja kolekcja woskow już przekroczyla magiczna 30stke :)

      Usuń
  5. Gratuluję :) hmm co ja widze, pyszne owocki :) ja sie zajadam malinami i jagodami :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię takie zdjęciowe posty ;) Ale zjadłabym poziomki! :)
    A wygranego zestawu zazdroszczę i gratuluję, jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób taki cykl postów u Ciebie! :)

      Usuń
    2. Jak nazbieram troszkę fotek to z pewnością takie posty się pojawią ;)

      Usuń
  7. jej, ja juz męcze ponam pol roku ten wosk i nie moge zmeczyc... masakra

    OdpowiedzUsuń
  8. Pat&Rub - uwielbiam! I truskawkowe szaleństwo też...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmmm truskawki <3 Narobiłaś mi ochoty.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)