sobota, 22 listopada 2014

Alterra - balsam do ust z ekstraktem z rumianku

Witajcie :) 
dawno nie umieszczałam na blogu nic do pielęgnacji ust - pora to nadrobić :) bohaterem posta będzie balsam do ust z ekstraktem z rumianku firmy Alterra.



Balsam w sztyfcie o barwie lekko żółtej i rumiankowym zapachu kupiłam w Rossmannie w promocji za około 3,50 zł. Jego regularna cena nie jest jednak wyższa niż 6 zł. 




Balsam umieszczony jest w tekturowym kartoniku, na którym producent informuje nas, że nie zawiera on barwników, aromatów i substancji konserwujących.
Sztyft jest poręczny, możemy mieć go zawsze przy sobie... nawet w te upały nie stopił się tak, jak inne balsamy.

Świetnie nawilża on usta, pozostawiając uczucie miękkości, a nie tłustą klejącą się warstwę, jak niektóre tanie pomadki. Ma delikatny rumiankowy zapach, który po aplikacji nie jest wyczuwalny.
Jakiś czas temu czytałam o jego innym zastosowaniu, a mianowicie balsam ten aplikowany na rzęsy i brwi ma przyspieszyć wzrost włosków i sprawić, że stają się one mocniejsze. Miałam nawet wypróbować ten sposób, ale pomyślałam, że mimo iż jest to sztyft rumiankowy, to moja wrażliwa skóra wokół oczu mogłaby na niego źle zareagować.


Jest to balsamik miły w użytkowaniu i świetnie się sprawdza zastosowany na noc. Jeśli go nie miałyście, mogę Wam go polecić :)

31 komentarzy:

  1. Ja slyszalam, ze jest on za twardy, ale może na upaly wlasnie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go. Świetny jest! Bardzo mi się podobała ta warstewka jaka zostawiał na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio pasuje mi jego zapach, dlatego od teraz zaczynam stosować go na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tych pomadek ochronnych, następnym razem wybiorę tą wersją

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki ;) chyba jak każda kobieta .. fajny blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam mamie na wakacje, zobaczymy jak się jej sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) szkoda że dopiero teraz tu trafiłam.. piszesz tak że aż chce się czytać :)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) prawie nic nie trzeba robić a można wygrać :)
    Pozdrawiam :)
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam
    ostatnią pomadką do ust jaką stosowałam była z sylveco rokitnikowa
    bajka

    OdpowiedzUsuń
  9. moim ulubieńcem jest tisane :) teraz mam zamiar zaopatrzyć się w carmexa, może po nim wypróbuję ten balsamik :))

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię kosmetyki Alterra:) tego balsamu nie miałam jeszcze, chociaż czaję się na niego jakiś czas. Na razie muszę wykończyć moje masełka, bo się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to pierwsza pomadka ochronna ktora zuzylam do konca, swietna byla:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny :D Męczę jeszcze carmexa po zimie, ale jak mi się skończy to pewnie spróbuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mialam tego balsamu ale uwielbiam produkty do ust więc pewnie się na niego skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam balsamy do ust. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. poluje na niego ale u mnie w R nigdy nie mogę go dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu teraz u Ciebie niebiesko xD :D Mi jakoś jeszcze nigdy nie rzucił się w oczy ten balsam :/ Chyba za bardzo przyciągają mój wzrok kolorowe opakowania Nivea czy Bebe :P

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest moj kolejny zakup gdy tylko skoncze swoja pomadke :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jej nie miałam ;) Ale czytam wiele pozytywnych opinii więc w najbliższym czasie wpadnie do mojego koszyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak już wykończę tę,którą obecnie używam,na pewno skuszę się na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam swoją ukochaną pomadkę, ale ta również wydaje się okay :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produktu,lecz lubię poznawać nowe produkty ,więc może kiedyś się skuszę a cena promocyjna bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda fajnie, ja jednak wolę zwyczajną pomadkę z nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o widziałam ją, ale jakoś nie kupiłam:) następnym razem na pewno wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi zachęcająco ;D
    Podoba mi się tu ;),
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. WYgląda ciekawie :) Bardzo lubię pomadki bezbarwne nawilżające :)))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Aktualnie uzywam Nivea ale słyszałam, że Alterra jest całkiem fajna :) Muszę przetestować

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, zapraszam w wolnej chwili na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim ulubionym balsamem do ust jest tisane i chyba mimo wszystko pozostane mu wierna :-) ale slyszalam dużo dobrego o tej pomadce i o jej wszechstronnym zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Warta wypróbowania, może się skuszę jak skończę swoją. Kupiłam w Rossmanie niedawno pomadkę Isany, taką z czerwonym krzyżykiem, bo była mega tania, a lubię też ich kremy do rąk, i byłam pozytywnie zaskoczona, więc też polecam. Podobna trochę w zapachu i konsystencji do balsamu Tisane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś ten balsamik do ust, całkiem dobrze się u mnie sprawował, jednak za każdym razem, gdy kupuję balsam do ust to próbuję czegoś innego, dlatego drugi raz już go nie zakupiłam :)

    Zapraszam do siebie, pojawiła się już recenzja na temat wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)