sobota, 22 listopada 2014

Lakier do paznokci Bell

Dziś szybki post z manicure wykonanym lakierem do paznokci firmy Bell.


Lakier z serii Fashion colour o numerze 322 ma ciężki do opisania odcień, dlatego mnie urzekł. Ma tak wyprofilowaną zakrętkę, że świetnie układa się w dłoni podczas malowania pazurków. Pędzelek nie jest za duży, dlatego można nim dokładnie pomalować obszar paznokcia przy skórkach.


Lakier ten kupiłam za około 7 zł. Na paznokciach utrzymuje się on 4 dni bez odpryskiwania, także myślę, że jest to świetny wynik. Mam jeszcze drugi - w odcieniu fioletu, ale zostawię go na okres jesienny :) a teraz cieszę się tym kolorem, który w świetle wygląda tak:


Czyż nie jest on ładny? I to nie dlatego, że jest mój :) Lubicie takie kolory? Jak u Was sprawdzają się lakiery Bell?

21 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, pięknie prezentuje się na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo u mnie dziś też lakier z tej serii ;) Bardzo łatwo się nimi maluje, lubię :) Śliczny masz kolorek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje, wiem, inaczej bym nie kupiła, gdyby nie był śliczny :D

      Usuń
  3. Ja nigdy nie miałam lakieru bell, ale kusza mnie bardzo. Zwłaszcza jak widzę takie piękne kolory jak ten na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc skuś się na wypróbowanie jakiegoś kolorku :)

      Usuń
  4. Sliczny ten kolor, bardzo mi sie on podoba;)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecalam sobie ze wyprobuje lakiery tej firmy :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery tej firmy! Cena jest bardzo przyjemna, a jakość porównywalna do lakierów znacznie droższych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam wiele rzeczy z Bell, ale lakierów jeszcze nie kupiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno i na lakier kiedyś się skusisz :)

      Usuń
  8. Cudowny odcień, nigdy nie miałam lakieru z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny a nie ładny! uwielbiam takie kolorki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię lakiery z Bell, mam jeden z serii Air Flow i jestem zadowolona. A Twój kolorek super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor. Bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny kolor - przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolor. lubie lakiery bell :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swojego czasu miałam sporo lakierów bell ;D a kolor prześliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię lakiery Bell, śliczny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)