środa, 21 sierpnia 2013

Wibo Eliksir

Dziś chce Wam pokazać moje 2 szminki z Wibo, które okazały się strzałem w dziesiątkę i zostały moimi ulubieńcami! Jest to seria Eliksir, a więc szminki, które mają pewne cechy błyszczyka, a jakie? Zapraszam do recenzji.


Szminki kosztują poniżej 10 zł, mają plastikowe - bardzo delikatne - opakowanie, które z łatwością można połamać i z którego bardzo szybko ścierają się napisy.


Ja mam szminki w kolorkach nr 01 i 04, które na swatchach prezentują się tak:


Szminki te są kremowa, dzięki czemu bardzo łatwo się rozprowadzają. Ich nasycenie możemy regulować same przez ilość pomadki aplikowanej na usta.
Na tę kremowość jednak musimy uważać, gdyż szminki te łatwo złamać bądź zniekształcić, szczególnie, gdy przechowujemy je w dość wysokiej temperaturze.


Wibo Eliksir świetnie nawilżają usta, nie podkreślając suchych skórek. Ich minusem jest to, że dość szybko ścierają się z ust, ponieważ na przykład podczas picia zostają na szklance. Bardzo tego nie lubię, jednak przymykam na to oko. 
Kolor 01 jest różem, który nałożony w większej ilości wpada lekko w fuksję. Już wiele osób pytało co to za szminka, a więc zwraca ona uwagę. Natomiast kolorek 08 to klasyczna nasycona czerwień, którą także można stopniować. Nie maluję się nią na co dzień, jednak bardzo ją lubię.


Myślę, że za jakiś czas zainwestuję w kolejną szminkę Wibo, a może tym razem Lovely - podobno mają identyczne działanie :)

29 komentarzy:

  1. Wszyscy juz tyle o nich piszą, a ja dalej żadnej nie mam;( A Twoje kolorki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam 06 i jestem zachwycona. Na pewno sięgnę po inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam żadnej z nich , ale wyglądają świetnie :)
    Serdecznie Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach ;p Ale i tak kolorki mi się podobaja ;) Szczególnie czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 08 jest przerewelacyjna :) Piekny odcien :D:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne kolory
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda - te pomadki są fantastyczne i bardzo dobrze nawilżają usta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego o nich slyszalam wiec moze kiedys sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne, sama nie mam żadnej pomadki z wibo, ale muszę kupić bo są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam numer 04 i uwielbiam go:) faktycznie szminki są super i chyba kupię sobie 01:)

    PS. Prześliczne zdjecia szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo miałam wielką chęć na ten czerwony Eliksir, ale wybrałam szminkę od Lovely - też czerwoną :]

    OdpowiedzUsuń
  12. musze wziac na sprobowanie chociaz z 1:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam z Lovely odcien 01, śliczny zapach i też jest taka fajna kremowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mam jedną pomadkę eliksir i uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 3 odcienie ale akurat żaden z powyższych a odcień 01 mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorki są super :)
    ja wszędzie szukam matowej, ale całkiem matowej szminki/pomadki, lecz nigdzie nie mogą na takową trafić niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten róż, ale Twoja czerwień bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki wybrałaś :) Nie wiem, jakim cudem jeszcze nie miałam tej pomadki...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na nie chrapke od dluzszego czasu ;) musze sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolory tych szminek są fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. czytałam o nich wiele dobrego :)) ja czaję się na szminkę w kolorze nude i jak na razie nie mogę spotkać takiego idealnego odcienia :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 5 i 6 i bardzo je sobie chwalę. Ich jedynymi wadami jest zapach i opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jdena ladniejsza od drugiej ale czerwien bym wybrala;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja za kazdym razem jak jestem w rosmanie to poluje na jedna dla siebie ale niestety wszystkie zawsze sa pootwierane albo polowy nie ma....

    OdpowiedzUsuń
  25. Poluję od dawna na 01, niestety jak odwiedzam Rossa to ich nie ma lub wszystkie są poprzebierane. A 08 mam ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)