niedziela, 18 sierpnia 2013

Ziaja tonik bio aloesowy

Witajcie :)
dziś dzielę się z Wami moim odkryciem, które większość z Was pewnie dobrze zna. Odkryciem tym jest tonik  bio aloesowy z Ziaja kupiony z czystej ciekawości za śmieszne pieniądze - 4 zł w promocji :)


Dużo osób polecało ten tonik w wersji ogórkowej - do cery tłustej, normalnej i mieszanej, jednak ja mam skórę suchą i wrażliwą, dlatego skusiłam się na aloesowe ukojenie :)


Zielona buteleczka mieści w sobie 200 ml produktu i zamykana jest na klips. Możemy korzystać z dozownika, bądź odkręcić nakrętkę i konkretnie zamoczyć wacik :)


Tonik ma delikatny zapach, wg mnie należy do tych przyjemniejszych dla nosa. Jest naprawdę wydajny. Stosuję go rano i wieczorem po oczyszczeniu buzi, a przed nałożeniem kremu. 
Świetnie nawilża i koi. Genialnie sprawdza się do przemywania skóry po opalaniu. Buzia, szyja i dekolt są po nim delikatne i odświeżone.


Wcześniej byłam sceptycznie nastawiona do toników i często pomijałam ten krok w pielęgnacji cery, ale dzięki temu produktowi moje tonizowanie skóry stało się systematyczne.

18 komentarzy:

  1. ten ogórkowy bardzo śmierdzi nie lubię go :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tamtego nie miałam okazji wąchać :)

      Usuń
  2. lubię kosmetyki ziaji ale chyba nigdy nie miałam od nich tonika, używam hydrolatów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej kiedyś go miałam i bardzo lubiłam! Muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak często mam, że trafiam na recenzję jakiegoś produktu i przypominam sobie, że świetnie się u mnie sprawdzał :)

      Usuń
  4. U mnie ogórkowy szału nie robił. Po pewnym czasie jego zapach był męczący.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam toników, więc raczej bym nie skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie używałam, ale ktoś uświadomił mnie, że to było błędem :)

      Usuń
  6. nie znam tego toniku, ale srednio lubie ziaje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Ziajkę, tania i niezła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wersje ogorkowa i jak narazie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielibiam toniki Ziaji:) Używałam tego i ogórkowego i oba super się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli tak jak pisałam, większość z Was zna wersję ogórkową :)

      Usuń
  10. A ja miałam wersję ogórkową i byłam bardzo zadowolona. Nawet nie wiem, czemu z niego zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja właśnie chcę kupić ten ogórkowy:)
    dobrze, że się przekonałaś do tonizowania, bo po oczyszczaniu to najważniejszy element pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie te toniki za ta cene sa naprawde okej ;);)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)