środa, 25 września 2013

Blogerskie pożegnanie lata - upominki od sponsorów

Hej,

w poprzednim poście przedstawiałam Wam relację ze spotkania blogerek i vlogerek, które miało miejsce w Kielcach dnia 22 września i które organizowałam razem z Iwonką - iv90. Dziś natomiast mam dla Was zdjęcia prezentów otrzymanych od sponsorów.
Wszystkim firmom serdecznie dziękujemy za okazane zaufanie i przekazane upominki! Nie trzymam Was dłużej w niepewności, zobaczcie te wszystkie cacuszka.


Oto co przekazałam nam firma Pat & Rub za pośrednictwem Pani Renaty - zobaczcie, jak pięknie zapakowane były nasze upominki. Uwielbiam produkty tej firmy i zapraszam Was do zapoznania się z nimi, jeśli nie na własnej skórze, to przeczytajcie o nich na stronie :)
Ja miałam okazję otrzymać:
- orzeźwiający balsam do rąk
- otulające masło do ciała
- mleczną mgiełkę rewitalizującą.

 
Dużą przyjemność sprawiła nam także Mariza przekazując nowości dostępne w katalogu:
- korektor pod oczy w kolorze jasnego beżu
- korektor do twarzy w kolorze naturalnym
- mineralny subtelny róż
- pomadkę w kredce


Eveline zaskoczyła nas ilością produktów... ta paczka była po prostu niesamowita, bo każdy mógł znaleźć coś, co go zaintrygowało:
- diamentowe serum wyszczuplające
- kremowy balsam do ciała
- 100% kwas hialuronowy do twarzy
- arganowy suchy olejek do ciała
- krem do rąk odmładzający
- krem do rąk przeciwzmarszczkowy
- peeling do rąk - jak on pachnie!



Joanna także dopieściła nas swoimi produktami:
- szamponem
- żelem pod prysznic
- peelingiem do ciała
o zapachu dojrzałej marakui



Bath & Body Works był wspaniałą niespodzianką dla wszystkich. Ja zakochałam się w otrzymanych produktach i bardzo żałuję, że nie ma tego sklepu w moim mieście:
- mgiełka Blossom Fleur Japanesse Cherry
- mydło do rąk w piance Sweet Pea - mmmmmm, coś wspaniałego!



Dzięki Glazel Visage  będziemy mogły wykonać makijaż oczu, ponieważ otrzymałyśmy cień i pigment



Dermedic natomiast zadbał o to, abyśmy mogły perfekcyjnie domyć makijaż płynem micelarnym. Nie wspomnę już o tym, że będę mogła walczyć z moimi rozszerzonymi naczynkami stosując krem na noc.



Embriolisse umożliwiło nam testowanie kremu BB oraz kremu nawilżającego dołączając do tego zniżkę w wysokości 35 zł na zakupy.



Efektima przekazała każdej z uczestniczek 3 maseczki, peeling+maskę do dłoni oraz peeling+maskę do stóp.



BioGarden przekazał zestaw tabletek, w którego skład wchodzą:
- Pryzmin - idealny dla blogerek wpatrujących się codziennie w minitory komputerów
- MiniRutin - tabletki co prawda dla dzieci, ale ja już je stosuję - są pyszne, malinowe!
- VitaBox - kompleks witamin dla każdego
- GrypoRutin - idealne wzmocnienie na okres przeziębień
- Cera Nova - dla skóry z problemami


Who wysłało nam przepiękne bransoletki pasujące do każdego ubioru.


Urodomania oraz i do ślubu przekazali nam bony rabatowe:


Firmy Hoop i FoodCare zadbały o to, abyśmy miały co pić :) wśród upominków znalazł się mój ukochany syrop Paola oraz Blow z uroczą różową słomką:


Jak już wspominałam, spotkanie odbyło się w lokalu Tokaj Cafe - panom właścicielom dziękujemy za jego udostępnienie, a jednemu z nich, Panu Łukaszowi - za cierpliwe przyjmowanie i realizowanie naszych zamówień.
Naszym fotografem była Agata Kłak - kochana, dziękujemy Ci jeszcze raz :)

Teraz czeka mnie porządne testowanie... za jakiś czas na blogu pojawiać będą się recenzje produktów, na które już teraz Was zapraszam :)

21 komentarzy:

  1. Zazdroszczę pat&rub i bath&body works :)
    Szkoda, że za późno sie zgłosiłam, nie planujecie nowego spotkania ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nie planujemy, organizacja takiego spotkanka naprawdę wymaga czasu i dopracowania :)
      ale może kiedyś uda nam się spotkać :)

      Usuń
  2. Też strasznie żałuję że nie ma u nas Bath & Body Works mgiełka jest cudowna i chętnie obadałabym inne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem ciekawa innych zapachów a tu jak na złość nie mają nawet sklepu online :(

      Usuń
  3. Postarali się sponsorzy ;) Aż zazdroszczę testowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak... testowania będzie co najmniej pół roku chyba :)

      Usuń
  4. wow ale fajne!!! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości, ale zazdroszczę szczególnie samego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wybranie się na taki event jeśli będziesz miała kiedyś możliwość :)

      Usuń
  7. Eveline hojnie cię odbarowało! :) udanej jesieni ;* Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne upominki, gdzie takie rozdają? :D Ale będziemy miały testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeej ile dobroci najchetniej z tego wszytskiego przetestowałaby produkty mariza u Pat & Rub

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nie mogę doczekać jak wykończę swoje kosmetyki i zacznę testować kosmetyki z Pat & Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też, ale aktualnie też używam kosmetyków Pat&Rub... ciekawa jestem czy Wam będą one odpowiadać :)

      Usuń
  11. aż się buźka uśmiecha na widok takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak zdecydowanie się uśmiecha :D

      Usuń
  12. szał,ależ świetne rzeczy wpadły w Twoje rączki_pozazdrościć:-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)