sobota, 14 września 2013

Krem do rąk Balea - owoce lesne

Lato już dobiegło końca, kalendarzowa jesień coraz bliżej, pogoda nas nie rozpieszcza... a my jak najdłużej chciałybyśmy zachować letnie wspomnienia. Dzięki firmie Balea jest to możliwe :)


mogłam zakupić kilka produktów marki Balea, która niestety w Polsce jest niedostępna w regularnej sprzedaży. Wśród moich zakupów znalazł się krem do rąk o zapachu owoców leśnych...


75 ml produktu kosztuje 6-10 zł. Jest to edycja limitowana, która pachnie naprawdę obłędnie, a zapach ten utrzymuje się na skórze dość długo. Po użyciu tego kremu czuć, że nasze dłonie są nawilżone i uczucie to utrzymuje się nawet po ich umyciu. Do otrzymania takiego efektu nie musimy zużyć dużej ilości kremiku, co sprawia, że jego wydajność jest plusem.


Co prawda nie zregeneruje on bardzo zniszczonych dłoni, ale do codziennego użytku w domu, w pracy świetnie się sprawdzi. Możemy wrzucić go do torebki i mieć zawsze przy sobie, bo tubka jest naprawdę poręczna i nie zabiera dużo miejsca.


Miałyście już okazję spróbować produktów Balea i poznać ich niesamowite zapachy?

24 komentarze:

  1. niestety żaden produkt do mnie nie trafił,ale ten krem ma tak przepiękną szatę graficzną,że nie można się napatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten kremik przed sobą :) zapach- obłędny :)ale bardziej zatraciłam się w żelach tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa zapachu, bo musi być genialny!:) ja jestem zakochana w kremie z balea z mocznikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. już sobie wyobrażam ten piękny zapach na moich łapkach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach, wyobrażam sobie ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kremik i mam też balsam pod prysznic z tej serii i co muszę stwierdzić, że zapach kremu chowa się daleko w tyle w odniesieniu do zapachu balsamu. Jak masz możliwość to wypróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem mega ciekawa tego zapachu
    mam kilka zeli z balea
    I jedna pachna mega fajnie I wyraznie
    inne zas nie pchana wogole :(
    milego weekendu
    buziaki x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji poznać kremu.. Bardzo fajnie, że się sprawdza :)
    I jeszcze ten piękny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej... szkoda, że lato już niedługo zamknięte będzie tylko w tubkach albo na zdjęciach... nie mniej jednak jeszcze trwa :)
    a kremiku nie miałam myślę, że kiedyś na coś od nich się pokuszę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie planuje zakup tych kosmetyków. Całkiem możliwe że skusze się na ten również. Zapach pewnie cudowny :) Uwielbiam owoce leśne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. uwieeeeelbiam Baleę za tak piękne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach musi być cudowny chyba spróbuje . Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie produkty z Balea, dużo osób je chwali a ja nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałąbym go strasznie :) Chce wreszcie coś mieć od Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj praktycznie nie znam produktów Balea. Mam uch u siebie tylko trzy. Akurat tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Balea jeszcze nigdy nie miałam,tym bardziej mnie one kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam go, ale postanowiłam oddać na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)