piątek, 13 września 2013

Manhattan Water Flash Lipgloss

Dziś bohaterem posta jest genialny produkt, więc bez zbędnego gadania... proszę Państwa, oto błyszczyk Water Flash Lipgloss firmy Manhattan, który nabyłam na allegro za około 6 zł (kolor 52A).


+ efekt tafli wody - genialne!
+ efekt wilgotnych, a nie umalowanych ust!
+ nie skleja ust
+ nie zbiera się w kącikach
+ pięknie pachnie
+ jest wydajny
+ w przystępnej cenie
+ nie wysusza ust
+ nie podkreąla suchych skórek, a wręcz przeciwnie, niweluje ich widoczność
+ poręczna tubka
+ praktyczny aplikator
+ na ustach ten odcień jest lekko mleczny
+idealny na co dzień - polecam szczególnie tym dziewczynom, które chodzą do szkoły i tym, które lubią delikatny subtelny makijaż


Minusów brak! Dlatego też już czaję się na inne kolorki :)

EDIT:
po przeczytaniu komentarzy zamieszczam zdjęcie błyszczyka na ustach :)


25 komentarzy:

  1. Fajna sprawa, z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie pokazalas jak na ustach sie prezentuje ;)
    u mnie dzisiaj pojawi sie filmik
    z serii test na zywo
    z mascara maxfactor :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt:) muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W opakowaniu wygląda bardzo zachęcająco :)
    Ciekawi mnie jeszcze czy na ustach wygląda tak samoo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda jeszcze lepiej niż w opakowaniu :)

      Usuń
  5. Pokaż go na ustach ;) Tak troche nie wiele widać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele widać, bo buteleczka jest przezroczysta więc kolor jaki widać, to kolor błyszczyka :)

      Usuń
    2. Też bym chętnie zobaczyła "w praktyce" ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. koniecznie z bliska na swoich ustach :)

      Usuń
  7. Śliczniutki odcień! Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny :) odcień czerwieni by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwieni nie widziałam z tej serii ale odcienie różu i fuksji są genialne :)

      Usuń
    2. a ja nie mam niudziaka, i odcień mi odpowiada

      Usuń
  10. Szkoda ,że nie pokazałaś go na ustach , bardzo lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie, szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach, bo jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaż na ustach jeśli możesz:)jestem ciekawa tego efektu tafli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. sam kolorek wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O na ustach wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda pięknie na ustach:)i to za taką cenę-must have!

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt bardzo delikatny - ładny :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)