poniedziałek, 23 września 2013

Relacja z Blogerskiego pożegnania lata - Kielce 22/09/2013


Witajcie kochane,

w dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić przebieg i fotorelację spotkania blogersko - vlogerskiego, które razem z Iwoną (iv90) organizowałyśmy w Kielcach. Spotkanie to odbyło się 22 września (w niedzielę)  i przebiegało pod hasłem pożegnania lata.


uczestniczki spotkania z Panią Renatą z Pat&Rub

Spotkałyśmy się o godzinie 13 w lokalu Tokaj Cafe, gdzie serwowana jest aromatyczna kawa, pyszny sernik i jeszcze pyszniejsza szarlotka! Pan Łukasz - współwłaściciel lokalu, który stał tego dnia za barem, starał się sprostać naszym wymaganiom, co wyszło mu genialnie. Dziękujemy!

Na początku każda z dziewczyn otrzymała od Nas identyfikator i zajęła miejsce przy stoliku.


Kilka minut później Pani Basia reprezentująca firmę Mariza wykonała wszystkim uczestniczkom zabieg na dłonie. Każda z nas miała do wyboru peeling solny lub cukrowy - ja wybrałam ten drugi i jego zapachem jestem zachwycona! Na tak przygotowane dłonie nałożyłyśmy wybrany przez siebie krem i całość dopełniłyśmy foliowymi rękawiczkami, żeby za kilka minut cieszyć się z nawilżonych i gładkich łapek :) 



Następnie Pani Basia opowiedziała nam o produktach Mariza, których miałyśmy okazję wąchać, dotykać i próbować do woli.

same zobaczcie ile cacuszek <3
ahhhh te kolory cieni <3
od lewej: Iwonka, ja, Kinga i Kasia

Potem przywitałyśmy Panią Renatę, która zaprezentowała nam kosmetyki Pat&Rub - marki, którą ja uwielbiam. Wszystkie scruby, masła, balsamy, kremy, mgiełki etc. były testowane zarówno przez naszą skórę, jak i nosy. Miałyśmy możliwość przekazania uwag oraz próśb dotyczących produktów np. proponowanej pojemności czy nowych zapachów.



Mało tego - Pani Renata przekazała każdej z nas prezent od marki, który skrywał nowości Pat&Rub. Mam nadzieję, że dziewczyny pokochają je tak, jak ja :)


Po prezentacjach odbyła się wymianka kosmetyczna a po niej zabawa po to, żebyśmy mogły lepiej się poznać. W tym celu przygotowałyśmy z Iwoną kilka pytań, które losowane były przez kolejne uczestniczki. Dzięki temu dowiedziałam się, że Kinga (soulmatex22) jest wielbicielką podkładu Revlon Color Stay, Aga (agnesbeauty) jest urzędniczką z Urzędowa, a Magda (zmianoholiczka) jest specjalistką od palenia pędzli podczas ich czyszczenia :)

Karola, Justyna i Magda
nasze YouTube'owiczki: Magda, Kinga, Ania
Aga i Karolina

Na zakończenie spotkania rozdając prezenty od sponsorów poczułam się jak Święty Mikołaj... Miło było patrzeć na uśmiechnięte twarze dziewczyn, które otwierały paczki z zaciekawieniem i oglądały ich zawartość. Wtedy stres spowodowany organizacją spotkania i myslenie, czy wszystko zostało załatwione zamienił się w pewnego rodzaju satysfakcję :)


 

Oto lista blogerek i vlogerek, które pożegnały lato w Kielcach:


Zdjęcia wykonała dla nas Agata Kłak, której serdecznie dziękujemy. Będą one dla nas pamiątką na lata :)
P.S. Agata też jest blogerką! (klik)

W następnym poście przedstawię Wam upominki, które orzymałyśmy od sponsorów blogerskiego pożegnania lata w Kielcach.

28 komentarzy:

  1. no pięknie, pięknie się bawiłyście! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna zabawa musiała być :) Kurczę, gdybym wiedziała, że coś takiego organizują także we wrocławiu, na pewno bym się pokusiła, by wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba szukać informacji na blogach, ostatnio sporo było spotkań w wielu miastach :)

      Usuń
  3. Wow zazdroszczę spotkania! Ja też bym chciała na takie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zorganizowałyście to bezbłednie ;) bylo super ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. widać że fajnie było a ostatnie zdjęcie najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda, że nie mogłam być tam razem z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może będzie jeszcze szansa, żeby się poznać :)

      Usuń
  7. Jest co wspominać! ;) Ojj a upominków rzeczywiście było sporo, teraz czas na testy i recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my znów nie mamy wspólnego zdjęcia wspólniczko :D

      Usuń
  8. Spotkania bloggerek są świetne, mozna fajnie wymienic poglady i dobrze sie bawic;) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie, ale też zalezy od osób będących na spotkaniu... ja na to nie mam najmniejszego powodu, żeby narzekać :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę. Widać że spotkanie bardzo udane :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale zorganizowałyście spotkanie i cieszę się że mogłam Cie poznać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy i mamy nadzieję, że kiedyś będziemy mogły jeszcze na jakimś spotkaniu zamienic kilka słów :)

      Usuń
  11. fajna fotorelacja, ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po zdjęciach widac, że szczśliwe, wesołe i zadowolone :D
    No tak... ostatnie zdjęcie mówi wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DZIĘKUJĘ serdecznie za wspaniałą ORGANIZACJĘ :)
    Było fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło nam bardzo słyszeć tyle pochwał, dziękujemy! :)

      Usuń
  14. Pozazdrościć spotkania :> Mam nadzieję, że w końcu uda mi się wziąć udział w jakimś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze raz dzięki za gościnę :)! to była moja pierwsza wizyta w Kielcach i to miasto już zawsze będzie kojarzyć mi się ze spotkaniem i osobami poznanymi na nim :)! Dzięki kochane :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)