środa, 30 października 2013

BioDermic krem do rąk z ekstraktem z Aloesu, D-panthenolem i prowitaminą B5

Hej hej :)

dziś recenzja produktu, który niesamowicie pozytywnie mnie zaskoczył. Krem do rąk firmy BioDermic - bo o nim mowa - jest kolejnym kosmetykiem pielęgnacyjnym do rąk, w którym pokładałam wielkie nadzieje. Już nie raz pisałam, że mam bardzo sucha skórę, a w okresie niższych temperatur muszę dbać szczególnie o ręce, by chronić je przed pękaniem i szorstkością.


Do kremiku podchodziłam dość sceptycznie, ponieważ mało jest produktów, które radzą sobie z moim problemem. Ale buteleczka i cena zdecydowanie mnie skusiły. Normalna cena tego produktu to ok. 28zł za 30ml - dość droga. Mnie udało się go zakupić w cenie promocyjnej - 6zł.

 
Opakowanie typu airless jest genialne, ponieważ dzięki tłokowi jesteśmy pewni, że wykorzystaliśmy zawartość do ostatniej kropelki :) Srebrne wykończenie dodaje mu elegancji.


* Produkt ten zawiera parabeny, ale szczerze... w tym wypadku zupełnie mi one nie przeszkadzają. D-panthenol, ekstrakt z aloesu i prowitamina B5 spełniają swoje zadanie znakomicie i to mi wystarczy!
* Krem świetnie nawilża. Skóra jest miękka i gładka. Do tego błyskawicznie się wchłania! Inne kremy, które przynosiły ulgę moim dłoniom wchłaniały się w ciągu kilku minut, natomiast ten potrzebuje dosłownie tylko kilku sekund.
* Po kilku dniach używania produktu zauważyłam poprawę skóry dłoni!
* Krem jest wydajny, ponieważ wystarczy niewielka jego ilość, by uzyskać dobre nawilżenie.


Niestety moje opakowanie już jest puściutkie, a krem w sklepie internetowym jest póki co niedostępny... Oby jak najszybciej wrócił do sprzedaży ;) firma poinformowała mnie w mailu, że powinien być dostępny od połowy listopada w zmienionym opakowaniu.


Znacie markę BioDermic? A może używałyście tego kremu?

28 komentarzy:

  1. Hmm nie znam... Ale też lubię opakowania w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam go kupić, ale był już niestety niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z powyższymi opiniami - opakowanie b.ładne - lubię! :)
    Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś ten krem i owszem był świetny ;)
    dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie. :)
    http://jolka15.zatokakobiet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, promocje mega upolowałaś :) W tej cenie to i ja bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam od nich tylko maski w płacie, ale za 6zł to bym kupiła ze 3 opakowania i ewentualnie rozdała, jeśli by mi nie pasował :P

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowania z firmy BioDermic są mistrzowskie;) kremu nie miałam i może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego kremu, ale opakowanie wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam marki, ale krem do rąk na pewno przyda się na nadchodzące chłody ;)
    jeśli chodzi o te buty ode mnie z bloga - poleam. MEGA WYGODNE! mogę w nich nawet biec na autobus! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo rzeczywiście zrobiłaś fajny interes !

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie pamiętam kiedy stosowałam krem do rąk:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie idealny dla mojej mamy ;) Ja używam AVONowskiego z wyciągiem z morza martwego i też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tej firmy, a kremu do rąk niestety używam rzadko... za rzadko, wiecznie trzeba coś pisać na studiach... :D a w domu nie chcę tłuścić laptopa! :D


    zajrzyj do nas ;)
    pozdrawiam, martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
  14. oo taiusi ! .
    Nigdynie miałem nic z tej firmy, alkohol mnie przeraża :((

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nic nie miałam od nich, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie posty :) czekam na więcej, buźka :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy się z tą marką nie spotkałam ;) Ale ciekawe zastosowanie airless, muszę przyznać :) Sama na półce mam całkiem pokaźną kolekcje kremów, bo mam bardzo suchą skórę rąk, a w okresie zimowym to tragedia jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem czy bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne opakowanie! bardzo mi się podoba, takie profesjonalne:) ja mam też problemy ze skórą dłoni, szczególnie w zimie i muszę zainwestować w dobry krem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow promocja była naprawdę korzystna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki porządny kosmetyk w cenie w której go upolowałaś to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Firmę kojarzę, ale nigdy nie miałam ich kosmetyków :) A opakowania airless uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale kiedyś duuużo o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam ten kremik ale jeszcze nie używałam, bo chce wykończyć kilka innych, ale twoja recenzja bardzo mnie ucieszyła, bo też mam problemy ze skórą dłoni

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko opakowanie wygląda jak ekskluzywne serum przeciwzmarszczkowe:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)