czwartek, 3 października 2013

Isana Odżywka - połysk jedwabiu

Hej,
ostatnio coraz częściej trafiam na buble kosmetyczne... Mało tego, często są to produkty, o których opinie w internecie były pochlebne. Takim produktem jest odżywka firmy Isana - połysk jedwabiu.


Wiadomo, że każdy ma inną cerę, inną strukturę włosa, inne oczekiwania co do konsystencji kosmetyków i ich zapachów. Jakiś czas temu przeglądając gazetkę promocyjną z Ross zauważyłam, że w promocji są odżywki. Buteleczka o pojemności 200 ml za 3 zł? Dlaczego miałabym nie spróbować. Poszukałam opinii w internecie na jej temat i popędziłam do drogerii. Oczywiście tego samego dnia musiałam jej użyć...




Z buteleczki wycisnęłam dość gęstą odżywkę w kolorze jasnego różu, która miała potworny zapach. Osobiście nie znoszę kosmetyków o zapachu różanym, ale pomyślałam, że skoro użyłam wcześniej szamponu, którego zapach lubię i odżywkę dobrze spłukam, to zapach nie będzie mi przeszkadzał. A tu jak na złość zapach ten czułam przez cały dzień!


Kolejną rzeczą, na której się zawiodłam jest fakt, że odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Łudziłam się, że po jej zastosowaniu moje kłaczki będą mięciutkie i takie och, ach, ech :) okazało się, że po umyciu miałam problemy z ich rozczesaniem... 


Odżywkę przekazałam babci, która ma bzika na punkcie dbania o włosy, ale ju niej niestety odżywka też się nie sprawdziła i wylądowała w koszu...
Używałyście jej?  Macie na jej temat dobrą opinię?

P.S.
Wybaczcie, że zdjęcia są okropnej jakości ale robiłam je jeszcze starym, psującym się aparatem  :)

19 komentarzy:

  1. Nie martw się zużyjesz do golenia nóg ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio często trafiam na buble...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Isany lubię tylko zele pod prysznic. A tej maski nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu niefajnie.. Też nie lubię zapachu różanego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kosmetyki do włosów Isany kompletnie się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam akurat tej odżywki, ale miałam inną z Isany, która kompletnie się u mnie nie sprawdziła i jakoś nie mam ochoty testować innych z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosowałam tej odżywki, ale jakoś nic mnie do niej nie przekonuje a po Twojej recenzji tylko się upewniłam, że nie warto jej kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie się nie sprawdziła żadna odżywka Isany, tą też miałam i tak jak Tobie nawet włosów mi nie ułatwiła rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jakoś odżywki Isany nie przekonują :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam , ale z odżywkami nie lubie ryzykować :) wole te sprawdzonych firm, bo jeszcze żadna xxx się u mnie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dobre, że sie na nią nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to się nie popisała swoim działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam, użyłam jej jak na razie tylko raz i jest okej, ale zobaczymy jak się sprawdzi przy częstszym używaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że się nie sprawdziła ;/ ja z odżywek z Isany miałam tylko tą wycofaną z Babasu

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic z Isany, ale tą recenzją mnie nie zachęciłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś szampon Isany i był fajny, odżywek jeszcze nie próbowałam, ale pewnie już nie spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jej nie miałam, no i teraz wiem żeby nawet jej nie kupować!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjj,nie lubię produktów do pielęgnacji włosów z ISANY,zupełnie mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)