wtorek, 22 października 2013

Scrub do ciała - Śmietana i kukurydza

Witajcie,

dziś przedstawię Wam produkt, który testowałam długo i dokładnie... produkt, do którego początkowo zabierałam się jak pies do jeża... dlaczego? Bo nie mogłam wyobrazić sobie połączenie zapachu kukurydzy i śmietany. Ale zacznijmy od początku :)



Kiedy otrzymałam paczuszkę od sklepu internetowego Skarby Syberii byłam zachwycona tym, jak wyglądają znalezione w niej produkty. Peeling znajduje się w uroczym plastikowym słoiczku o ciekawym kształcie, który opakowany został jak domowe przetwory.


Kosmetyk jest opieczętowany ulotką w języku rosyjskim, ale na szczęście znalazła się także informacja po polsku.


Słoik posiada plastikową nakrętkę, która podczas używania nie sprawia żadnych problemów.  Po jej zdjęciu można poczuć niesamowity zapach peelingu. Jest on delikatny... taki kremowy, trudny do opisania, ale bardzo przyjemny.


Konsystencja scrubu jest żelowa, lekko galaretowata. W płynnej "śmietance" widzimy zatopione kawałeczki zmielonej kukurydzy. 


Podczas kąpieli peeling świetnie myje i oczyszcza skórę. Jest delikatny, ale daje sobie radę z usunięciem martwego naskórka. Jeśli miałabym go porównać do jakiegoś drogeryjnego produktu - miałabym problem, ale jest na pewno mocniejszym zdzieraczem niż małe peelingi z Joanny. Do skóry  bardzo suchej, takiej jaką posiadam, jest wręcz idealny, ponieważ nie podrażnia jej i nie wysusza. Jednak minusem jest  fakt, że po użyciu tego scrubu muszę balsamować ciało, ponieważ nawilżenie jakie on daje  nie jest wystarczające.
Jeśli chodzi o wydajność, to nie musimy zużyć dużo produktu, aby umyć nim całe ciało - peelingujących drobinek kukurydzy jest w nim naprawdę mnóstwo.


Skład i opis składników scrubu możecie znaleźć tu. Buteleczka 400 ml śmietanowo-kukurydzianej rozkoszy kosztuje 29,90... Jeśli jesteście zainteresowane - zajrzyjcie do sklepu Skarby Syberii, gdzie znajdziecie inne rewelacyjne produkty... a o pozostałych moich rosyjskich ulubieńcach napiszę Wam w kolejnych postach.

43 komentarze:

  1. Ostatnio oglądałam na stronie oba scruby w tych pięknych słoiczkach bo jest jeszcze o innym zapachu , chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest jeszcze zielony :) on bardziej mnie kusił, bo jest owocowy... pewnie kiedyś go wypróbuję :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście, prezentują się nad wyraz smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tej serii nie miałam, bo w przeciwnieństwie do wiekszości, nie podobają mi się te opakowania, ale skoro piszesz, ze fajny, to kto wie, przy następnym zamówieniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inny gust tak samo jak każdy ma inny rodzaj skóry... u mnie peeling się sprawdził :)

      Usuń
  4. Nigdy nie zagłębiałam się w ofertę SKARBÓW SYBERII i widzę,że robiłam błąd i muszę,to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz widzę, że poszerzyli swoją ofertę :)

      Usuń
  5. do sklepu na pewno zajrzę...kurcze, ja nawet kupiłabym ten peeling ze względu na samo opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wygląda ta buteleczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze myślałam że to jakiś dżem albo miód :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy kosmetyk, może też go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha pomyślałam najpierw, że to coś smacznego do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie ciekawy produkt, w ogóle te rosyjskie kosmetyki mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, mają coś w sobie i kuszą :)

      Usuń
  11. Jakie fajne opakowanie:) prezentuje się naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. super :)
    pozdrawiam!

    giveaway na moim blogu:
    http://inmarlenasworld.blogspot.com/2013/10/giveaway-wygraj-naszyjnik.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomina mi trochę dżem mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe połączenie, ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro dla sucharków fajny, to jak bedzie okazja to wypróbuję. Na zdjęciach w ogole nie widać tych drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda jak słoiczek z konfiturką ! :D Ale przyznam że wygląda zachęcająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie haha :D przez słoik kojarzy mi się trochę z miodem <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śmietana i kukurydza... faktycznie dość nietypowe zestawienie ;)
    piękny słoik, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze widzę taki scrub! pychota przypomina jakiś dobry budyń :)
    Kochana zapraszam do siebie - szukam sposób na pozbycie się cellulitu, może znasz jakiś?
    Pozdrawiam!
    Rozdanie z okazji 10 000wyświetleń bloga, Facebook like?

    OdpowiedzUsuń
  20. Już na kolejnym blogu natykam się na ten scrub :) Śliczne jest to opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. No niesamowicie to wygląda, dojrze, że jak przetwory domowe, to jeszcze ta śmietana plus kukurydza brzmią na prawdę swojsko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takim czymś się jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe połączenie, nigdy nie słyszałam o zestawieniu kukurydza śmietana :]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ma fajne opakowanie. :)
    I chyba przy najbliższej okazji skusze się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w pierwszej chiwli myslałam, że to jakies przetwory:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ahha, myślałam, ze coś do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam mocniejsze zdzieraki, więc zapewne i ten by mi się spodobał :)

    I jestem zaintrygowana jego zapachem, ot co ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne opakowanie i ciekawie wygląda ;)
    Dodaję Cię do obserwowanych ! Zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania ;) treepsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jego zapachu ;) Ale opakowanie ładne, inne niż wszystkie dostępne w drogeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jak mocniejsze od joanny to jest mocny :D
    lubię takie naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zaskoczona ;)) Nie widziałam go jeszcze w ofercie żadnego sklepu, ale drobinki kukurydzy brzmią dość dziwnie, ale to jednak powoduje zaciekawienie ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. wygląda ciekawie, no i tym bardziej teraz ta promocja muszę się rozejrzeć na ich stronce:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)