środa, 27 listopada 2013

Darmowa wysyłka + Rabat 30% = Udane Zakupy

Witajcie,
W Rossmannie, Hebe i SuperPharmie w ostatnim czasie pojawiły się promocje -40%, głównie na kosmetyki kolorowe. A co z pielęgnacją, która jest równie ważna, a nawet ważniejsza. Bo co nam po makijażu, kiedy odpowiednio nie zadbamy o skórę naszej twarzy i ciała? Poza tym zbliżają się mikołajki i Święta, a większość z nas szukać będzie prezentów idealnych do podarowania bliskiej osobie pod choinkę.
Przygotowałam dla Was post inny niż zwykle, w którym przedstawię Wam produkty ze sklepu z kosmetykami rosyjskimi, które będziecie mogły zakupić z RABATEM 30% oraz DARMOWĄ WYSYŁKĄ za zamówienia powyżej 60 zł.
Rabat otrzymujecie na hasło: MADALEINE i jest on bezterminowy, natomiast darmowa wysyłka trwa tylko do końca miesiąca!
A teraz zaprezentuje Wam produkty ze sklepu Skarby Syberii, które ja mam i polecam oraz na pewno zamówię je ponownie!

1. Szampon z efektem laminowania - regeneracja dla zniszczonych włosów.

 
Szampon pięknie pachnie i świetnie się pieni. Włosy są oczyszczone, nie plątają się. Po umyciu nie ma efektu puszenia się włosów!! Są one łatwe do rozczesania, lśniące i gładkie.
Dokładny opis produktu: tu

2. Peeling o ciała na bazie organicznego kakao.

 
Peeling ma konsystencję masła do ciała, posiada mnóstwo małych ale dość ostrych drobinek i przecudownie pachnie. Jest to otulający zapach kakao, który na jesień i zimę musi znaleźć się w mojej łazience. Skóra jest mięciutka i nawilzona.
Dokładny opis produktu: tu

3. Scrub do ciała Śmietana i kukurydza.


Scrub ten jest delikatny o przeuroczym oryginalnym zapachu. Niesamowicie wydajny.
Recenzja: tu
Dokładny opis produktu: tu

4. Maseczka do twarzy- Algi i błoto z Morza Martwego.


Świetnie nawilżająca maseczka, po której buzia zostaje gładka, nawilżona, a dodatkowo przyjemnie pachnie.
Dokładny opis produktu: tu

5. Krem-żel do rąk Agafi z jonami srebra.


Żelowa konsystencja, przez co kremik świetnie się wchłania. Ręce są nawilżone i przyjemnie gładkie. Zawiera pantenol, rumianek i nagietek- więcej pisać nie muszę :)
Dokładny opis produktu: tu

6. Krem Agafi do twarzy na dzień, zatrzymanie młodości, do 35 lat.

Krem ma świetny zapach, specyficzną barwę i świetnie się wchłania. Od razu po nim możemy nakładać makijaż. Mało tego zaiwera witaminę C, która ważna jest szczególnie dla cery naczynkowej, suchej i wrażliwej.
Dokładny opis produktu: tu

I jak, czujecie się zachęcone? :) Jeśli nie miałyście tych kosmetyków to naprawdę serdecznie Wam polecam. U mnie na blogu ich recenzje zaczną pojawiać się na dniach, a w zapasie mam jeszcze kilka takich produktów do testów, m. in. maskę jajeczną oraz balsam do włosów. Mam nadzieję, że one też okażą się perełkami :)

Miłego dnia Wam życzę ;*

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam nic z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ten peeling do ciała wydaje się fajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. już dawno chciałam coś zamówić sobie ze sklepu Skarby Syberii, te produkty wyglądają fantastycznie :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę te kosmetyki :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling na bazie kakao mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, szkoda, bo właśnie dziś zakupiłam na allegro szampon z pomarańczą i chilli LOVE na test jak i tonik na wypadanie włosów BABUNI też rosyjskie :)

    to się spozniłam :*

    zapraszam na recenzję ;* do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kuś, bo mam już nie robić takich zapasów! :( Looknę sobie, czy biorą udział w DDD, ale dla mnie lepiej, żeby nie... :D A mam kilka pozycji, które chce wypróbować oraz te już sprawdzone, które chętnie nabędę ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten peeling na bazie kakao ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny te rzeczy sa cudowne ;ooo nie mgoe sie doczekac recenzji i w koncu sama musze cos zkaupic z tych rosyjskich kosmetykow ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudenka:) ja do tych kosmetyków jakoś nie umiem się przekonać, ale do azjatyckich tez nie umiałam a teraz je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym się skusiła na maseczkę do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na ten szampon z efektem laminowania! Oddaj mi go :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię krem do twarzy Agafii do 35 lat ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)