wtorek, 19 listopada 2013

Jestem w siódmym niebie zapachów :)

Doznałam dziś szoku... zapachowego... zostałam obsypana perfumetkami. Flakonik z atomizerem o pojemności 20 ml za 15 zł - zobaczcie jakie mam zapasy. Byłam niezdecydowana na jeden duży zapach więc mam kilka mniejszych opcji - do wyboru do koloru.


CK euphoria
Armani si
Armani code
Armani acqua di gio
Boss orange
Boss femme
Kenzo flower
Versace bright crystal
Puma jamaica2
Puma flowing
Bruno banani woman
Lacoste Joy of pink
CK One Shock
Gucci Rush2


Jestem w siódmym niebie!


Było jeszcze mnóstwo innych flakoników, zarówno damskich, jak i męskich, ale trzeba było choć trochę zachowac rozwagę :)

29 komentarzy:

  1. Euphoria jest moim zapachem od dawna dawna uwielbiam :) ale masz teraz w czym wybierać codziennie inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że zdajesz sobie sprawę, że nie są to oryginały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam o to zapytać :P

      Usuń
    2. a i owszem zdaje sobie sprawę, bo oryginałów za te pieniążki w życiu bym nie kupiła, ale zapachy są identyczne i tak samo dobrze się trzymają :) sa zdecydowanie lepsze niż odpowiedniki z FM

      Usuń
    3. Od takiego atomizerka zaczęła się moja miłość do Bright Crystal. Oryginał okazał się identyczny, lecz mniej trwały. Różnie to bywa z tymi flakonikami, jednak z reguły pachną identycznie w odczuciu przeciętnego użytkownika:)

      Usuń
  3. piękna kolekcja, aż zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam niektóre z tych zapachów, są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholera, jestemz zazdrosna... ;) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, niezła oferta. Ja takie kupowałam dużo drożej...

    OdpowiedzUsuń
  7. jest i mój ulubiony zapach - Armani Code :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je wiele razy ale bałam sie ze będą kiepsko pachniec;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno zakupiłam takie podróbkii, ale po 30zł za flakonik, lipa :(

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba te podróbki ostatnio podbijają Kielce:D ja też u mnie w pracy zakupiłam podróbę perfum Jadore:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dajemy się kusić i kupujemy, jak widać niektórzy w hurtowych ilościach :D

      Usuń
    2. Mhm - dotarły też do mnie. Wybrałam DKNY zielone i mężowi Chanel Allure ;P

      Usuń
  11. Ojej, ojej, ile perfum! Versace bright crystal ♥ Chyba jedyny zapach, który podoba się zarówno mi, jak i mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego Armani code, euphorii jakos nie lubie, w ciązy mi nie odpowiadał (hormony itd) i taki uraz mi pozostał.

    Zawsze zresztą na bazarze/lub u kogoś kupuje, HUGO BOSS INTENSE, DOLCE GABBANA THE ONE, i COCO CHANEL - ale znalazłam dobyr zaminnik 50ml w LIDLU :) tak samo długo się utrzymuje a i nawet czasem wydaje mi się że lepiej niz oryginał. te z flakonow są dobre i zblizone, ale maja ciut wiecej alkoholi i są takie rozcieńczone powiedzmy w niuansach zapachowych.
    mimo to bardzo sobie je cenie.

    większosc zapachow są mi znane jakie posiadasz :) ja mam je po 8-10zł :)) u kogoś

    OdpowiedzUsuń
  13. A skąd to takie cuda w dobrej cenie? Też chciałabym, kiedyś masowo kupowałam FM, ale teraz poprzestaje na drogeriach. A chętnie też zaopatrzyłabym się w takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A skąd takie cuda, jeśli mogę zapytać? Chętnie nabyłabym w celu przeanalizowania podobieństwa do oryginału. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze zastanawiałam się czy te podróbki pachną podobnie do oryginałów :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarze,
na każdy postaram się odpowiedzieć ;)